انصارالله یمن: ابوظبی به دنبال گدایی حمایت از بایدن است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

انصارالله یمن: ابوظبی به دنبال گدایی حمایت از بایدن است

رئیس هیأت عالی مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن در توییتی نوشت:امارات که بدون کمک گرفتن از عصای آمریکا نمی‌تواند بایستد و برای گدایی کردن حمایت آمریکا تلاش می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 26
کد خبر: ۱۱۹۵۸۴

به گزارش راهبرد معاصر  هشدارها و اظهارات مقامات مختلف صنعاء درباره لزوم توقف تعرض‌های امارات به یمن ادامه دارد.

امروز (چهارشنبه) «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت عالی مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن در توییتر نوشت: برخی کشورَک‌های ائتلاف متجاوز به یمن از بحران خودامنیتی در رنجند مانند امارات که بدون کمک گرفتن از عصای آمریکا نمی‌تواند بایستد و برای گدایی کردن حمایت آمریکا تلاش می‌کند. امارات با خروج واقعی از باتلاق یمن دیگر نیاز به گدایی حمایت آمریکا ندارد اما در صورت ادامه حملاتش به یمن هیچ حمایتی به حالش فایده‌ای ندارد و امنیت را برای این کشورش محقق نخواهد کرد.

نیروهای مسلح یمن دوشنبه هفته جاری پایگاه الظفره را هدف قرار دادند؛ پایگاهی که در ۳۲ کیلومتری جنوب ابوظبی قرار دارد. این پایگاه مقر اصلی هوایی نیروهای آمریکایی در منطقه است .

این دومین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ابوظبی طی یک هفته اخیر است؛ عملیات‌هایی که پس از هشدارهای مکرر صنعاء به امارات مبنی بر لزوم توقف تعرض به یمن انجام می‌شود.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، دیشب (سه‌شنبه شب)، بار دیگر درباره خطر سرمایه‌گذاری در امارات هشدار داد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده