جزئیات حادثه برای برخی از اعضای دولت در سفر به گلستان-راهبرد معاصر
تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته

جزئیات حادثه برای برخی از اعضای دولت در سفر به گلستان

معاون راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید جمعی از اعضای هیئت دولت از جزیره آشوراده دچار مصدومیت شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 04
کد خبر: ۱۲۴۶۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، صبح امروز استان گلستان با ورود رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیئت افتخار میزبانی از دولت را در نگارستان ایران داشت و از ابتدای صبح با حضور رئیس جمهور و نمایندگان تام الاختیار وی در شهرستان‌های استان برنامه‌های متعددی در حال انجام است.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت دولت در این سفر بررسی مشکلات خلیج گرگان و جزیره آشوراده بود که رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا و مسئولان ارشد استان گلستان از این دو مکان مهم استان گلستان بازدید کردند.

اما در حین بازدید از اسکله بندرترکمن، فرزانه صادق مالواجرد، معاون راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصدوم و به مرکز اورژانس منتقل شد.

دقایقی پیش نیز وزیر راه و شهرسازی به همراه تعدادی از مدیران کل ستادی وزارتحانه و استانداری گلستان با حضور در بیمارستان ۵ آذر شهر گرگان از فرزانه صادق عیادت کرده و وضعیت سلامتی وی را از نزدیک جویا شدند./ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده