موافقت شورای عالی هماهنگی اقتصادی با ارائه تسهیلات به فعالان حوزه دام و طیور-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

موافقت شورای عالی هماهنگی اقتصادی با ارائه تسهیلات به فعالان حوزه دام و طیور

شورای عالی هماهنگی اقتصادی، با ارائه تسهیلات برای تأمین مالی و سرمایه در گردش فعالان اقتصادی حوزه‌ نهاده‌های دامی و طیور موافقت کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 18
کد خبر: ۱۳۴۳۵۹

به گزارش راهبرد معاصر در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و با حضور سران قوا و دیگر اعضا تشکیل شد، ارائه تسهیلات برای تأمین مالی و سرمایه در گردش فعالان اقتصادی حوزه‌ نهاده‌های دامی و طیور به تصویب رسید.

بر مبنای این مصوبه، بانک کشاورزی منابع لازم برای سرمایه در گردش بخش تامین نهاده‌های کشاورزی را از طریق وصول طلب خود از دولت تأمین خواهد کرد.

در این جلسه همچنین با تصویب سران قوا مقرر شد، به منظور مدیریت بهتر وجوه دولت نزد بانک مرکزی و جلوگیری از افزایش پایه پولی، الزامات اجرایی این روش مدیریت بهینه مالی در اختیار دولت قرار گیرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده