اجرای چند پروژه جدید عمرانی در اماکن متبرکه در کشور عراق-راهبرد معاصر
افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته آیت الله رئیسی: زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود حداد عادل: سیاست‌های توسعه‌ دریامحور موجب آبادانی جنوب کشور می‌شود سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی نه قدرت دارد، نه محبوبیت آیت الله رئیسی: قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت امیر حیدری: امروز خط مقدم مبارزه با استکبار، توسعه علوم و فناوری است امیر نعمتی: قرارگاه جهادی فناوری‌های نوظهور در حوزه‌های دفاعی تشکیل شده است رئیس جمهور: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد دستور مخبر به وزیر صمت برای ساماندهی سامانه‌های متعدد حوزه تجارت حسینی‌پور انتصابش در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را تایید کرد معاون وزیر دفاع: اجزای مختلف پهپادهای ساخت ایران بومی هستند دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید

اجرای چند پروژه جدید عمرانی در اماکن متبرکه در کشور عراق

برادران عراقی با دیدن کیفیت طرح‌های اجرا شده از سوی ایران در حرم مطهر علوی (ع)، حرم امام حسین (ع) و حرم امامین جوادین (ع) در کاظمین و امامین عسکریین (ع) در سامراء، و دانش فنی بالای مهندسان ما، درخواست اجرای چند طرح دیگر را ارائه داده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۱۴ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 05
کد خبر: ۱۴۱۲۸۵

 به  گزارش راهبرد معاصر جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از درخواست رسمی عراق برای اجرای چند پروژه جدید عمرانی در اماکن متبرکه این کشور خبر داد.

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خبر داد، مجید نامجو در گردهمایی مدیران امور بانوان دفاتر استانی ستاد توسعه و بازسازی عتبات گفت: برادران عراقی با دیدن کیفیت طرح‌های اجرا شده از سوی ایران در حرم مطهر علوی (ع)، حرم امام حسین (ع) و حرم امامین جوادین (ع) در کاظمین و امامین عسکریین (ع) در سامراء، و دانش فنی بالای مهندسان ما، درخواست اجرای چند طرح دیگر را ارائه داده‌اند.

وی افزود: اجرای طرح توسعه مزار و بقعه سلمان فارسی در شهر مدائن، توسعه مزار و بقعه کمیل ابن زیاد از شیعیان و یاران نزدیک مولای متقیان و نیز توسعه مسجد براثا، سومین مسجد پراهمیت جهان تشیع از جمله این درخواست‌هاست.

وی ادامه داد: در این ارتباط ساخت مقبره برای شهید رئیسعلی دلواری، قهرمان استعمار ستیز تاریخ معاصر که در قبرستان وادی السلام نجف اشرف مدفون است در دستور کار ستاد قرار دارد.

نامجو با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح‌ها با تامین منابع مالی آن‌ها از سوی خیران داوطلب مشارکت در آن‌ها آغاز می‌شود اظهار داشت: ارزش طرح‌های در دست اجرای کنونی ستاد در سالجاری یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه طرح‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات نوعی صدقه جاریه محسوب می‌شود از دوستداران اهل بیت (ع) و خیران دعوت کرد تا در این فیض خدمت به آستان ائمه اطهار مشارکت نمایند.

وی با بیان اینکه هیات امنای ستاد توسعه و بازسازی عتبات متشکل از نمایندگانی از دفتر مقام معظم رهبری، سازمان اوقاف و امور خیریه، ائمه جمعه و جماعت است افزود: هر ساله طی دو مجمع، صورت‌های مالی و گزارش عملکرد و پیشرفت طرح‌ها به دستگاه‌های ذیربط گزارش داده می‌شود. / اقتصاد نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار