درگیری فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

درگیری فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی

نظامیان اشغالگر صهیونیست با جوانان فلسطینی در قدس اشغالی درگیر شدند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - 2022 September 26
کد خبر: ۱۵۲۰۵۷

به گزارش راهبرد معاصر، خبرگزاری شهاب از درگیری فلسطینی‌ها با نظامیان صهیونیست در محله "بطن الهوی" در شهرک سلوان در قدس اشغالی و پرتاب مواد انفجاری به سوی آن‌ها خبر داد.

همچنین این خبرگزاری از درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در شهرک الطور در قدس اشغالی خبر داد. در این درگیری‌ها نظامیان اشغالگر هدف مواد انفجاری جوانان فلسطینی قرار گرفتند.

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از آنکه در شهرک سلوان در قدس اشغالی هدف مواد انفجاری جوانان فلسطینی قرار گرفتند، پا به فرار گذاشتند.

در همین حال؛ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در حالی که "آویو کوخاوی" رئیس ستاد ارتش اسرائیل در میان نظامیانش در گذرگاه "الجلمه" در نزدیکی جنین جشن آغاز سال یهودی را جشن می‌گرفت، جوانان فلسطینی این گذرگاه را با مواد انفجاری هدف قرار دادند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب همچنین به نقل از منابع خبری اعلام کرد: رزمندگان مقاومت‏، شهرک صهیونیست نشین "الون موریه" در شرق نابلس در کرانه باختری رود اردن را هدف تیراندازی قرار دادند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده