لاریجانی : چاره‌اندیشی برای مشکلات اقتصادی کشور-راهبرد معاصر
سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد دستور مخبر به وزیر صمت برای ساماندهی سامانه‌های متعدد حوزه تجارت حسینی‌پور انتصابش در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را تایید کرد معاون وزیر دفاع: اجزای مختلف پهپادهای ساخت ایران بومی هستند دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید بهادری‌جهرمی: دولت اولین برخوردکننده با پرونده چای دبش بود زمان اجرایی شدن مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیت الله رئیسی: ایستادگی ملت فلسطین نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است توضیحات وحیدی درباره یک اظهارنظر انتخاباتی اسلامی:‌ تنها دو مسئله بین ایران و آژانس باقی‌مانده است اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان تصویب شد غیبت قالیباف در مجلس به علت بیماری مستمری این مددجویان بهزیستی پرداخت می‌شود+ جزئیات رحیم صفوی: همه ما وظیفه داریم صدای مظلومان جهان باشیم وزیر کار: برای اولین‌بار نرخ بیکاری بعد از ۴ دهه به ۷ درصد رسید

لاریجانی : چاره‌اندیشی برای مشکلات اقتصادی کشور

رئیس مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، تمهیداتی برای وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی و برای سال آینده بررسی شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 14
کد خبر: ۱۶۲۹۴

به گزارش راهبرد معاصر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تشریح نشست 2 ساعت و نیمه غیرعلنی مجلس در خصوص اصلاح ساختار بودجه اظهار داشت: جلسه غیر علنی بحث بسیار مهمی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌ها در موضوع اصلاحات ساختاری در نظام بودجه کشور مطرح شد که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده‌اند.

 

وی افزود: همچنین در این جلسه تمهیداتی برای وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی و برای سال آینده مورد بررسی قرار گرفت و به همین دلیل جلسه طولانی شد.

 

رئیس مجلس همچنین با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: امروز روز بسیار مبارکی برای همه مسلمانان بخصوص ایرانیان است که میزبان حضرت هستند. امیدوارم در پناه انفاس قدسی ایشان خداوند ملت ایران را عزیزتر و سربلندتر و سعادتمندتر کند.

 

رئیس مجلس همچنین با تسلیت درگذشت مرتضی صفاری نطنزی نماینده فقید نطنز و قمصر گفت: ما دو هفته گذشته مرحوم صفاری نطنزی را از دست دادیم و همه داغدار شدیم. این مرد شریف، بسیار عزیز، بسیار پرکار و نجیب برای همه بود که در این مدت خدماتی را به یادگار گذاشت. ایشان با ویژگی سلیم نفسی و آرامش روحی در حل مسائل کشور بسیار کوشا بود که این موضوع را در دوران خدمت در وزارت خارجه و در دوران مجلس دیدیم انصافاً پرکار و حساس نسبت به منافع ملی و امنیت ملی کشور بودند و با دقت و متانت گام بر می‌داشت لذا این حادثه دردناکی بود.

 

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و ختم مرحوم صفاری نطنزی گفت: در مراسم ختم می‌دیدم که مردم منطقه نطنز و قمصر می‌آمدند و همکاران ایشان هم از او به نیکی یاد می‌کردند. این ضایعه دردناک را به همسر و خانواده محترم ایشان و به همه مردم در نطنز و قمصر تسلیت می‌گویم و از خداوند برای این همکارمان علو درجات خواستارم.

 

لاریجانی همچنین درگذشت والد کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و والد کوسه غراوی نماینده مینودشت و والد حسینی نماینده مینودشت را تسلیت گفت.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده