مجلس جلسه‌ای درباره آلودگی هوا برگزار کند-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

مجلس جلسه‌ای درباره آلودگی هوا برگزار کند

نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: آلودگی هوای تهران در حال خفه کردن مردم است. مجلس باید جلسه‌ای در این زمینه برگزار کند و افراد ذیربط احضار شوند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۱۱ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 01
کد خبر: ۱۶۶۳۷۱

به گزارش راهبرد معاصر، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر کشور، گفت: آلودگی هوای تهران در حال خفه کردن مردم است و ما در حال دریغ کردن نفس کشیدن از مردم هستیم و گفته می‌شود که این وضعیت تا آخر هفته هم ادامه دارد. در این شرایط مسئولان شهر و شهردار تهران چه کار می‌کنند؟

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام غیرحضوری شدن مدارس در ایام تشدید آلودگی هوا، گفت: این کار فقط دانش آموزان را از تحصیل محروم می‌کند. مجلس باید جلسه‌ای در این زمینه برگزار کند و افراد ذیربط احضار شوند. کودکان، بیماران و افراد مسن چه گناهی کردند؟

صباغیان تصریح کرد: خسارت کشاورزان هنوز پرداخت نشده است و بانک‌ها نیز نسبت به این موضوع بی‌توجه هستند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: کمیسیون کشاورزی در هفته جاری جلسه‌ای در این خصوص تشکیل دهد و باید طلب کشاورزان زودتر پرداخت شود./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار