تصویب اختیارات جدید بانک مرکزی برای مدیریت بازار و کنترل تورم-راهبرد معاصر
فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور به علت مه‌آلود بودن هوا محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

تصویب اختیارات جدید بانک مرکزی برای مدیریت بازار و کنترل تورم

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا اختیارات درخواست شده از سوی بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم را به تصویب رساند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 25
کد خبر: ۱۷۰۲۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا که عصر امروز با حضور سران سه قوه و دیگر اعضا تشکیل شد، نظام‌نامه این شورا به تصویب رسید.

در این جلسه اعضا نحوه تامین اعتبار بخشی از فعالیت‌های نیروگاه اتمی بوشهر را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین اختیارات درخواست شده از سوی بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم به تصویب رسید و به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده شد برای استفاده شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی مهندسی از تسهیلات، ضمانت‌نامه دولتی صادر کند.

چگونگی تامین مالی طرح‌های پتروپالایشگاهی با هدف تسریع در اجرای این پروژه‌ها نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه بود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده