تسلیت قالیباف به روسای مجالس ترکیه و سوریه در پی وقوع زلزله-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

تسلیت قالیباف به روسای مجالس ترکیه و سوریه در پی وقوع زلزله

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به همتایان خود در ترکیه و سوریه، حادثه زلزله را تسلیت و نسبت به حمایت و ارائه کمک‌های لازم از سوی مجلس اعلام آمادگی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 06
کد خبر: ۱۷۱۹۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد باقر قالیباف روز دوشنبه در پی زمین لرزه مهیب ترکیه و سوریه که باعث جان باختن تعداد زیادی از شهروندان ترکیه و سوریه شد، پیام تسلیت‌های جداگانه ای را خطاب به همتایان خود در این کشورها صادر و طی آن ضمن ابراز همدردی، آمادگی کامل مجلس شورای اسلامی برای حمایت و ارائه کمک‌های لازم را اعلام کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مصطفی شنتوپ رئیس مجلس ملی کبیر ترکیه نوشت: با تأثر و تأسف فراوان از خبر ناگوار وقوع زمین لرزه در جنوب ترکیه و جان باختن و مجروح شدن جمع کثیری از هموطنانتان مطلع شدم.

اینجانب ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران به جنابعالی نمایندگان پارلمان دولت و ملت کشور دوست و برادر ترکیه از خداوند متعال برای جان‌باختگان و خانواده‌های مصیبت دیده طلب صبر و شکیبایی و برای آسیب دیدگان و مجروحان این حادثه تلخ طلب شفای عاجل دارم در این راستا ضمن اعلام همدردی مجدد خود، آمادگی کامل مجلس شورای اسلامی ایران را برای حمایت و ارائه کمک های لازم به ملت و دولت کشور دوست و برادر ترکیه اعلام می‌کنم.

قالیباف همچنین در پیامی به حموده صباغ رئیس مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه نوشت: با تأثر و تأسف فراوان از خبر ناگوار وقوع زمین لرزه در شمال سوریه و جان باختن و مجروح شدن جمع کثیری از هموطنانتان مطلع شدم.

اینجانب ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران به جنابعالی نمایندگان پارلمان دولت و ملت کشور دوست و برادر سوریه از خداوند متعال برای جان باختگان و خانوادههای مصیبت دیده طلب صبر و شکیبایی و برای آسیب دیدگان و مجروحان این حادثه تلخ طلب شفای عاجل دارم در این راستا ضمن اعلام همدردی مجدد خود آمادگی کامل مجلس شورای اسلامی ایران را برای حمایت و ارائه کمک های لازم به ملت و دولت کشور دوست و برادر سوریه اعلام می‌کنم./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده