ترامپ: می‌خواهم با هریس مناظره کنم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ترامپ: می‌خواهم با هریس مناظره کنم

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر ۲۰۲۴ است، گفت که می‌خواهد با کامالا هریس، معاون رئیس جمهور این کشور که به احتمال بسیار زیاد نامزد حزب دموکرات برای این انتخابات خواهد بود، مناظره کند، اما هنوز با مناظره خاصی موافقت نکرده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۴۴۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ آمریکا گفت که مناظره‌ای که قبلاً در ماه سپتامبر به میزبانی شبکه‌ای بی سی در مورد آن توافق شده بود، قرار بود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا باشد، اما وی اکنون کناره گیری کرده است.

ترامپ تاکید کرد: «من با هیچ شرایطی موافقت نکرده ام. من مناظره با جو بایدن را پذیرفته بودم. اما می‌خواهم با هریس مناظره کنم و او تفاوتی نخواهد داشت، زیرا آنها سیاست‌های یکسانی دارند. من فکر می‌کنم که مناظره برای یک رقابت ریاست‌جمهوری مهم است. مناظره به نوعی ضروری است.»

ترامپ افزود که حاضر است در بیش از یک مناظره با هریس شرکت کند و تاکید کرد از نظر او برگزاری مناظره‌های ریاست جمهوری "مهم" است.

ترامپ از شبکه‌ای بی سی نیوز که قرار است مناظره ریاست جمهوری در ۱۰ سپتامبر را میزبانی کند، انتقاد کرد و گفت که "از شبکه اس بی سی راضی نیست. "

او گفت که با پوشش کناره گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی توسط این شبکه مشکل دارد و مدعی شد که این رسانه آمریکایی "در تلاش برای قهرمان سازی از جو بایدن" است.

ترامپ پیش از این در شبکه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال Truth Social گفته بود که می‌خواهد فاکس نیوز به جای‌ای بی سی میزبان مناظره با هریس باشد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده