دفاع مشاور روحانی از رویکرد اروپا در حفظ برجام-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

دفاع مشاور روحانی از رویکرد اروپا در حفظ برجام

مشاور رئیس‌جمهور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: دولت با برجام توانست سایه تحریم چندین ساله را از سر کشور بردارد و کارهای خوبی را در پسابرجام پیش ببرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 15
کد خبر: ۲۷۰۹

به گزارش راهبرد معاصر ؛ مرتضی بانک شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری علی‌آبادکتول اظهار کرد: دشمن با تبلیغات رسانه ای و بزرگ نمایی برخی مشکلات که مشابه آن در سایر کشورهای دنیا نیز وجود دارد به دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه ایران است.

 

وی افزود: دولت تدبیر و امید با وجود تنگناهای مالی توانست در سال های اخیر سالانه ۶۰۰ هزار اشتغال ایجاد کند و این برنامه همچنان در دستور کار دارد.

 

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تاکید بر این که همه باید کمک کنیم تا دولت به اهداف و سیاست ها در این حوزه زودتر دست یابد، ادامه داد: دولت با برجام توانست سایه تحریم چندین ساله را از سر کشور بردارد و کارهای خوبی را در پسابرجام پیش ببرد.

 

وی اضافه کرد: امروز صهیونیست ها با روی کارآمدن رئیس جمهور آمریکا و همکاری برخی کشورهای مرتجع به دنبال تاثیر گذاری بر این معاهده بین المللی هستند.

 

وی از برجام به عنوان یک معاهده بین المللی و مورد وثوق سازمان ملل که امضای کشورهای زیادی را پای خود دارد نام برد و گفت: امروز آبرو و اعتبار غرب به برجام گره خورده و هم اکنون اروپا در حال فاصله گرفتن از آمریکاست و مایل به فروپاشی برجام نیست.

 

مشاور رئیس‌جمهور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از مشکلات اقتصادی و گرفتاری های مردم آگاه است و تلاش دارد با مدیریت درست مشکلات را کاهش دهد.

 

بانک با تاکید بر این بیان مشکلات و بزرگ نمایی آن نمی تواند گره گشای مشکلات مردم باشد، متذکر شد: برای غلبه بر این گرفتاری نیازمند اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان و همراهی و همگامی تمام نیروهای داخلی هستیم.

منبع : افکارنیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده