افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان-راهبرد معاصر

افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از احتمال بازگشت برنامه‌های سختگیرانه اجتماعی و تعطیلی مجدد صنوف در صورت تداوم روند افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 30
کد خبر: ۴۱۷۴۸

به گزارش راهبرد معاصر، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از احتمال بازگشت برنامه‌های سختگیرانه اجتماعی و تعطیلی مجدد صنوف در صورت تداوم روند افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان خبر داد.

!

دکتر علی احسان‌پور امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان گفت: تقریبا همه مناطق خوزستان روند افزایشی دارند و احتمال بازگشت محدودیت‌های اجتماعی در روز‌های آینده وجود دارد.

 

وی افزود: با توجه به مستندات و شواهد موجود و در صورت تداوم شرایط اجتماعی فعلی که همراه با عدم توجه به هشدار‌های خودمراقبتی است، هفته آینده بسیار سخت و دردناک خواهد بود.

 

احسان‌پور با بیان اینکه همه اقشار باید در امر فاصله‌گذاری اجتماعی شرکت کنند، گفت: عدم مراقبت و رعایت اصول بهداشتی توسط خانواده‌ها، به مرگ افراد مسن و بیماران قلبی و دیابتی می‌انجامد و این هشدار کاملا جدی است.

 

وی بیان کرد: در حاضر ۳۰۴ بیمار در مراکز بیمارستانی استان خوزستان تحت درمان هستند و خوشبختانه تاکنون ۲۲۶۴ بیمار پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده