لزوم مبارزه وزارت کشور با ولنگاری فرهنگی-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

لزوم مبارزه وزارت کشور با ولنگاری فرهنگی

نماینده مردم رشت گفت: ولنگاری فرهنگی در وسایط نقلیه، سواحل خزر، شهر‌ها و ... وجود دارد و نظارتی هم بر آن نمی‌شود و باید با آن مبارزه شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 23
کد خبر: ۴۷۳۹۸

به گزارش راهبرد معاصر، محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در جلسه علنی امروز مجلس گفت: مقام معظم رهبری در پیام خود در روز افتتاحیه مجلس یازدهم قرائت شد به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد تأکید فراوان داشتند، اما امروز ولنگاری فرهنگی در شهر‌ها وجود دارد.

 

او ادامه داد: ولنگاری فرهنگی در وسایط نقلیه، سواحل خزر، شهر‌ها و ... وجود دارد و نظارتی هم بر آن نمی‌شود. امروز کشور مرهون خون شهدا است، اما شاهدیم که برخی بدون داشتن روسری و امکانات اولیه در شهر‌ها قدم می‌زنند، وزارت کشور باید پاسخگو باشد.

 

احمدی گفت: امروزه از عزل و نصب‌های بی‌حساب و کتاب در برخی استان‌ها وجود دارد بنابراین نباید شما تابع یکسری جریان‌های خاص باشید.

 

احمدی تصریح کرد: وزارت کشور برای حامیان امر به معروف و نهی از منکر و همچنین آمران آن مواضع خوبی نمی‌گیرد که باید در این سیاست خود بازنگری کند. همچنین بسیاری از مردم با حداقل دریافتی شرایط اقتصادی خوبی ندارند و در برخی استان‌ها به ویژه حوزه انتخابیه من به سختی زندگی خود را می‌گذرانند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده