آخرین جزئیات بهره برداری از ۱۰ ایستگاه متروی تهران-راهبرد معاصر

آخرین جزئیات بهره برداری از ۱۰ ایستگاه متروی تهران

امام درباره آخرین جزئیات بهره برداری از ۱۰ ایستگاه متروی تهران تا پایان سال جاری توضیحاتی داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۹ - 2020 December 24
کد خبر: ۷۱۶۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۰ ایستگاه به متروی تهران اضافه خواهد شد، گفت: افتتاح ۱۲ ایستگاه تا پایان سال جاری در برنامه‌های گسترش مترو قرار دارد که ۲ ایستگاه امیرکبیر و برج میلاد افتتاح شدند.

 

وی با بیان اینکه از ۱۰ ایستگاه باقی مانده ۳ ایستگاه در خط ۷، ۶ ایستگاه در خط ۶ و یک ایستگاه نیز در خط ۳ قرار دارد، افزود: اولین افتتاح ایستگاه، طبق برنامه‌ها ایستگاه شهید محلاتی در خط ۷ است که در بهمن ماه افتتاح خواهد شد، اما با توجه به اینکه تأخیر قابل توجهی در پرداخت اوراق مشارکت سال ۹۸ اتفاق افتاده و هنوز هم به طور کامل آزاد نشده است و فقط مبلغ کمی از آن پرداخت شده، ممکن است در اجرای برنامه‌های ما وقفه‌ای بیفتد.

 

مدیرعامل شرکت متروی تهران افزود: از ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکتی که باید آزادسازی می‌شد تنها ۲۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است و در حال حاضر مجموعه سازمان املاک شهرداری و ... پیگیر این موضوع هستند و ما امیدواریم در این هفته اتفاقات خوبی رخ دهد و وثیقه گذاری‌ها به مراحل نهایی برسد تا بخش زیادی از این پول آزاد شود، چون شرکت متروی تهران در مضیقه شدیدی قرار دارد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده