تصویب قطعنامه محکومیت ترامپ به اتهام تشویق به شورش-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تصویب قطعنامه محکومیت ترامپ به اتهام تشویق به شورش

مجلس نمایندگان آمریکا هم اکنون به قطعنامه‌ای رأی داد که ترامپ را به تشویق به شورش متهم می کند؛ بر این اساس مقدمات دومین استیضاح وی فراهم شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 13
کد خبر: ۷۳۹۹۸

به گزارش راهبرد معاصر مجلس نمایندگان آمریکا هم اکنون به قطعنامه‌ای رأی داد که در آن ترامپ را به تشویق به شورش متهم می‌کند.

بر اساس آنچه از روند برگزاری استیضاح امروز ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا که به صورت زنده از «سی اِسپَن» در حال پخش است، بر می‌آید؛ اکنون مقدمات عزل ترامپ به صورت استیضاح آن هم برای بار دوم فراهم شده است.

این درحالیست که مجلس نمایندگان آمریکا از ساعاتی پیش در حال بحث و بررسی پیرامون تصویب پیش نویس لایحه استیضاح ترامپ به اتهام تحریک به شورش در ۶ ژانویه سال جاری (۱۷ دی ماه) است.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، شامگاه دیروز سه‌شنبه نام ۹ عضو دموکرات مجلس نمایندگان را نیز برای هدایت محکمه استیضاح دونالد ترامپ معرفی کرد.

در یورش ناگهانی معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به داخل کنگره این کشور ۵ تن کشته شدند که به گفته پلیس، تمام کشته شدگان از طرفداران دونالد ترامپ بودند. همچنین تاکنون پلیس آمریکا ۵۲ نفر را در این اعتراضات بازداشت کرده است.

مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده