سردار سلیمانی:مشتاقان دفاع از حرم به کمک سیل‌زدگان خوزستان بیایند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور وارد مشهد شد آیت الله رئیسی: ارتقای سرعت اینترنت و استقرار دولت هوشمند وظایف محوری وزارت ارتباطات است دستور رئیس جمهور برای صفر شدن صف وام ازدواج به کجا رسید؟ وعده دولت برای اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت به کجا رسید؟ احتمال تغییر در حداقل حقوق کارگران لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح اعلام وصول شد امیر پوردستان: جنبش ضدصهیونیستی در جهان، موجب عقب‌نشینی رژیم غاصب خواهد شد مسجدی: توان مبارزه با آمریکا و اسرائیل در کنار هم را داریم شانس بیشتر قالیباف نسبت به سایر رقبا برای ریاست مجلس دوازدهم جزئیات مصوبه هیات وزیران برای واردات ۲ هزار اتوبوس بین‌شهری امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به ۲۰ ساعت در هفته موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان+ جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به صحن مجلس می‌رسد؟ سردار جلالی: عدم اجرای ضوابط ابلاغی پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری است

سردار سلیمانی:مشتاقان دفاع از حرم به کمک سیل‌زدگان خوزستان بیایند

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی با انتشار پیامی در فضای مجازی از مشتاقان مدافع حرم خواست به کمک سیل زدگان خوزستان بیایند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 08
کد خبر: ۸۰۲۷

به گزارش راهبرد معاصر ، متن پیام فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اینستاگرام منتشر شده به شرح زیر است:

 

جوانانی که سنشان اقتضا نمی‌کرد جهاد زمان دفاع مقدس را درک کنند و امروز نیز خیلی اصرار دارند که به عنوان مدافع حرم در جبهه حضور پیدا کنند، به نظر من باید بیایند خوزستان؛ چرا که حادثه اخیر یک دفاع از حرم است. هیچ چیزی بالاتر از کرامت انسان نیست.

 

سردار قاسم سلیمانی از صبح دیروز یکشنبه همراه با مسؤولان ستاد اربعین حسینی کشور در استان خوزستان حضور یافت و از مناطق سیل‌زده رفیع و سوسنگرد بازدید کرد. وی سپس در جلسه جلسه برنامه‌ریزی مقابله با بحران سیل در این استان شرکت کرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار