توضیحات درباره رتبه‌بندی معلمان از زبان حاجی میرزایی-راهبرد معاصر

توضیحات درباره رتبه‌بندی معلمان از زبان حاجی میرزایی

وزیر آموزش و پر ورش با اشاره به لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: رتبه‌بندی ابزار ما برای ارتقای کیفیت، افزایش انگیزه در معلمان و ارتقاء توانمندی‌های آموزشی آنهاست.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 08
کد خبر: ۹۰۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش امروز (سه‌شنبه 18 خرداد) در جلسه علنی مجلس در جریان بررسی کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: لایحه رتبه‌بندی معلمان یکی از مطالبات جامعه فرهنگیان است که امیدوارم هر چه سریع‌تر در مجلس نهایی شده و تبدیل به قانون شود.

 

وی افزود:‌ در بودجه سال 1400 منابع اجرای لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی شده و آئین‌نامه اجرایی آن هم در دولت نهایی شده است و بعد از تبدیل آن به قانون، امیدوارم در سریع‌ترین زمان اجرایی شود.

 

وی تصریح کرد: شغل معلمی یکی از سنگین‌ترین و پربارترین مشاغلی است که در جامعه وجود دارد چرا که می‌تواند خلاقیت‌آفرین باشد.

 

حاجی‌میرزایی خاطرنشان کرد: باید توانمندی‌های معلمان را در گروه‌های مختلف طبقه‌بندی کنیم و به همین دلیل رتبه‌بندی معلمان ابزار ما برای ارتقای کیفیت، افزایش انگیزه معلمان و ارتقای توانمندی‌های آموزشی آنها است.

 

حاجی‌میرزایی گفت: با رتبه‌بندی معلمان، امتیاز ویژه به جامعه فرهنگیان داده می‌شود و هدف ما آن است که بتوانیم با این کار صلاحیت و توانمندی معلمان را افزایش دهیم./ قارس

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
به نظر بنده با این وزیر رتبه بندی فرهنگیان هم طوری اجرا می شود که هیچ چیزی از نظر مالی واین تورم افسار گسیخته مشکلی از مشکلات فرهنگیان حل نخواهد شد.
تحلیل های برگزیده