امیر آشتیانی: ارتقای سامانه های دفاعی در راس امور وزارت دفاع خواهد بود-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

امیر آشتیانی: ارتقای سامانه های دفاعی در راس امور وزارت دفاع خواهد بود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تقویت توان رزم نیروهای مسلح و ارتقای سامانه‌های دفاعی را در مواجهه با تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم را در راس امور پیگیری می کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 29
کد خبر: ۱۰۰۱۹۳

بهگزارش راهبرد معاصر؛ امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز(یکشنبه)در مراسم تکریم و معارفه وزرای سابق و جدید این وزارتخانه، اظهار داشت: تقویت توان رزم نیروهای مسلح و ارتقای سامانه‌های دفاعی را در مواجهه با تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم را در راس امور پیگیری می کنیم.

 

وی افزود: توجه به تحقیقات و نوآوری های جدید با توسعه فناوری ها و زیرساخت ها دنبال خواهد شد و دیپلماسی دفاعی با رویکرد کمک به دیپلماسی نظامی که از وظایف نیروهای مسلح هست را کمک خواهیم کرد.

 

آشتیانی با بیان اینکه جهش صادراتی و رفع گلوگاه های فناوری را دنیال خواهیم کرد، گفت : بهره گیری از بخش‌های دولتی و خصوصی برای مشارکت در تامین نیازمندی های حوزه دفاع و ارتقای فناوری و سرریز توانمندی های دفاعی به بخش های خصوصی و دولتی و تجاری سازی را بصورت هدفمند در دستور کار قرار خواهیم داد.

 

وی افزود: اقدام موثر در به ثمر رساندن طرح های سرمایه گزاری صندوق بازنشستگی لشکری و تقویت حضور در حوزه های پتروشیمی، نفت و معدن دنبال خواهد شد و تقویت بازار سرمایه و ساماندهی شرکت ها بنگاه های اقتصادی را نیز در دستور کار داریم.

 

وزیر دفاع ادامه داد: برنامه ریزی هدفمند با مشارکت بخش های مربوط در دولت و نیروهای مسلح و تامین معیشت و مسکن کارکنان نیروهای مسلح و ارتقای بخش های سلامت دفاعی و مهندسی دفاعی و حقوقی و پیشگیری از نفوذ و خرابکاری و شکست‌های حفاظتی و تعالی منابع انسانی در سایه معنویت و اخلاق و تعهد و ایثار دنبال خواهد شد./فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار