حمله خون بار نظامیان صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در مرز غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله خون بار نظامیان صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در مرز غزه

نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در اعتراض به محاصره غزه در پنجمین شب متوالی حمله کرده و به شماری از آن‌ها آسیب زدند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 02
کد خبر: ۱۰۰۵۹۷

به گزارش راهبرد معاصر، حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیان در شرق استان رفح در جنوب نوار غزه شماری زخمی برجای گذاشت.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی وفا، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله پلاستیکی نظامیان صهیونیست که به ناحیه سینه او اصابت کرد مجروح شد و دو جوان دیگر هم بر اثر اصابت ترکش گلوله گازی به پایشان آسیب دیدند.

ده‌ها نفر دیگر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار تنگی نفس شدند که کادر درمان حاضر در محل تظاهرات آن‌ها را سرپایی درمان کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان و تک تیراندازان رژیم اشغالگر در حالی که در پایگاه‌های نظامی خود و پشت خاکریز‌های واقع در شرق نوار غزه مستقر بودند، به روی فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات نزدیک نوار مرزی شرق استان رفح تیر یا گاز اشک آور شلیک می‌کردند.

در همین حال پهپاد‌های رژیم صهیونیستی نیز در آسمان منطقه گشت‌زنی می‌کردند.

این پنجمین روز از برپایی تظاهرات اهالی غزه در اعتراض به ادامه محاصره این منطقه توسط رژیم صهیونیستی است که در نزدیکی نوار مرزی در شرق شهر غزه، شهرک جبالیا و استان‌های خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه برگزار می‌شود و تاکنون به شهادت یک کودک و یک جوان و زخمی شدن ۸۰ نفر دیگر منجر شده است./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده