توئیت‌های چاووش اوغلو پس از دیدارهایش در تهران-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

توئیت‌های چاووش اوغلو پس از دیدارهایش در تهران

«مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه که امروز در تهران مهمان «حسین امیرعبداللهیان» همتای ایرانی خود بود، گزارشی توییتری از این دیدار ارائه داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 15
کد خبر: ۱۰۹۸۳۷

به گزارش راهبرد معاصر، «مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه که امروز در تهران مهمان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران بود، در گزارشی توییتری در خصوص این دیدار نوشت: مقدمات هفتمین نشست شورای عالی همکاری (ایران و ترکیه) را با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران بررسی کردیم.

وی افزود: در خصوص تنظیم یک نقشه‌راه برای همکاری جامع بلندمدت توافق کردیم. در مورد مسائل منطقه‌ای از جمله افغانستان و سوریه بحث و گفتگو شد.

توئیت‌های چاووش اوغلو پس از دیدارهایش در تهران

 

او همچنین در توییتی دیگر در خصوص دیدار با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران نوشت: در مورد روابط دوجانبه از جمله تجارت، سرمایه‌گذاری و مبارزه با تروریسم و آخرین تحولات منطقه با رئیس‌جمهور ایران گفتگو کردیم. بر اراده متقابل خود برای توسعه بیشتر روابط تأکید کردیم.

توئیت‌های چاووش اوغلو پس از دیدارهایش در تهران

 

/فردا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده