نتانیاهو قرنطینه شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نتانیاهو قرنطینه شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، نخست‌وزیر سابق این رژیم به دلیل مراوده با یک فرد مبتلا به ویروس کرونا قرنطینه شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 18
کد خبر: ۱۱۴۰۰۲

به گزارش راهبرد معاصر، بنیامین نتانیاهو روز جمعه (دیروز) بعد از حضور در پارلمان رژیم صهیونیستی به قرنطینه رفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل روزنامه «یدیعوت آحارونوت» خبر دادند، سخنگوی بنیامین نتانیاهو رهبر اپوزیسیون این رژیم از قرنطینه شدن او از بیم ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

طبق این گزارش‌ها، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز جمعه (دیروز) در یک جلسه تمرینی ورزشی در «کنست» (پارلمان این رژیم) شرکت کرده بود.

گفته شده که ابتلای مربی این تمرین در پارلمان رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا تایید شد و به دنبال آن، نتانیاهو به دلیل مراوده با این فرد به قرنطینه رفته است.

بنا بر اعلام پارلمان رژیم صهیونیستی، چهار نفر از پرسنل پارلمان به ویروس کرونا مبتلا شدند که نوع کرونای یکی از آنها، «اومیکرون» بوده است.

طبق گزارش‌ها، از نتانیاهو و ۱۳۰ تن دیگر از حاضران جلسه تمرینی روز گذشته در پارلمان رژیم صهیونیستی خواسته شده که خود را قرنطینه کنند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده