بیانیه حماس درباره ترور سه جوان فلسطینی در شهر نابلس-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

بیانیه حماس درباره ترور سه جوان فلسطینی در شهر نابلس

در بیانیه جنبش حماس آمده است: «جنایت دشمن در نابلس می‌طلبد تا تمامی گروههای فلسطینی اماکن حضور نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست را به آتش بکشند.»
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 08
کد خبر: ۱۲۱۳۷۱

به گزارش راهبرد معاصر در پی ترور سه جوان فلسطینی در شهر نابلس در کرانه باختری، گروههای فلسطینی واکنش نشان داده و حماس نیز خواستار مقابله به مثل شدید شد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است: «جنایت دشمن در نابلس می‌طلبد تا تمامی گروههای فلسطینی اماکن حضور نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست را به آتش بکشند.»

«جاسم البرغوثی» از مسؤولان حماس در کرانه باختری هم گفت، جنایت امروز در نابلس ثابت می‌کند که تنها گزینه مقاومت قادر به حفاظت از ملت فلسطین است و هماهنگی امنیتی ثمره‌ای جز جنایات بیشتر رژیم صهیونیستی ندارد.

وزارت بهداشت فلسطین هم شهادت سه فلسطینی را در تیراندازی گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک خودرو تأیید کرد. منابع محلی فلسطین اعلام کردند، این سه شهید از «کتائب شهداء الأقصى» شاخه نظامی جنبش فتح فلسطین بوده‌اند. منابع پزشکی فلسطین نام این سه شهید را «ابراهیم النابلسی»، «ادهم مبروک» و «محمد الدخیل» اعلام کرده‌اند.

شبکه صهیونیستی «کان» هم ادعا کرد، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی و نیروهای موسوم به«الیمام» سه فلسطینی در نابلس را که در دو هفته اخیر تیراندازی‌هایی داشته‌اند در عملیاتی به شهادت رساندند.

در پی شهادت این سه جوان فلسطینی، تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این جنایت، خواستار تحقیقات بین‌المللی در این باره شد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار