بررسی شکایت خانوارهای معترض به عدم دریافت یارانه در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

بررسی شکایت خانوارهای معترض به عدم دریافت یارانه در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

عضو کمیسیون برنامه مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این کمیسیون، گفت: با دستور رئیس جمهور مقرر شد برای خانوارهای معترضی که یارانه آنها واریز نشده تا بررسی اعتراض‌ها مبلغ یارانه فعلا مسدود شده به حساب آنها واریز شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 15
کد خبر: ۱۳۳۷۴۸

به گزارش راهبرد معاصر بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه آقای پارسانیا رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها حضور داشت.

وی افزود: در این جلسه بحث و بررسی های لازم در رابطه با اصلاحات یارانه ها و همچنین پرداخت یارانه کمک معیشتی به خانوارها مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: همچنین با دستور رئیس جمهور مقرر شد به خانوارهایی که یارانه واریز نشده است و اعتراض دارند مبلغ یارانه به صورت مسدود شده به حساب این خانوارها واریز شده تا بعد از رسیدگی به شکایت آنها این مبالغ برای خانوار آزاد شود.

محبی نجم آبادی تصریح کرد: دستور بعدی کمیسیون بررسی طرحی بود که تا ۵ % از طرح هایی که در حال تکمیل شدن هستند سازمان‌های دولتی مکلف شوند در راستای مسئولیت های اجتماعی یا خدمات منطقه ای مبالغ آن را پرداخت کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار