تعرفه خدمات روانشناسی ۱۴۰۱+ جزئیات-راهبرد معاصر

تعرفه خدمات روانشناسی ۱۴۰۱+ جزئیات

رئیس سازمان نظام روانشناسی ضمن اعلام تعرفه مصوب خدمات روانشناسی و برخورد با متخلفین گفت: اگر کسی مدرک داشته باشد، اما مجوز سازمان را نداشته باشد، نمیتواند فعالیت کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 29
کد خبر: ۱۳۵۹۲۸

به گزارش راهبردمعاصر، محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسی در نشست خبری امروز در این سازمان با بیان این که روانشناس کسی است که باید مدرکی را در مشاوره و یکی از گرایش‌های روانشناسی داشته باشد و مدرکش توسط وزارت علوم یا بهداشت تایید شده باشد، اظهار کرد: اختصاص لفظ روانشناس و مشاور پس از فارغ‌التحصیلی و گرفتن مدرک نیز جایز نیست بلکه صلاحیت فرد باید پس از گذراندن دوره‌های کارورزی در کمیته‌های تخصصی احراز شود و بنابراین اگر کسی مدرک داشته باشد، اما مجوز سازمان را نداشته باشد، نمی‌تواند فعالیت کند.

تعرفه خدمات مشاوره و روانشناسی چه قدر است؟

وی در پاسخ به سؤالی  مبنی بر اخذ تعرفه‌های بسیار بالا بابت ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره در برخی از مراکز خصوصی و نحوه نظارت سازمان بر این تخلفات اظهار کرد: تعرفه‌ها از سوی هیئت دولت تصویب و ابلاغ می‌شود و برای ۴۵ دقیقه در مقطع دکترا ۲۰۷ هزار تومان و کارشناسی ارشد ۱۷۶ هزار تومان است که با افرادی که خارج از این تعرفه دریافت کند، برخورد‌های جدی صورت گرفته و احکامی صادر می‌شود. ما نسبت به این موضوع حساس هستیم./تسنیم


ارسال نظر
تحلیل های برگزیده