رئیس دیوان محاسبات هیات ویژه‌ای را مامور رسیدگی به حادثه قطار مشهد ـ یزد کرد-راهبرد معاصر
فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور به علت مه‌آلود بودن هوا محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

رئیس دیوان محاسبات هیات ویژه‌ای را مامور رسیدگی به حادثه قطار مشهد ـ یزد کرد

رئیس کل دیوان محاسبات کشور هیات ویژه‌ای را مامور رسیدگی به حادثه قطار مشهد ـ یزد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 08
کد خبر: ۱۳۷۴۶۲

به گزارش راهبرد معاصر در پی حادثه خروج قطار مسافربری مشهد - یزد که منجر به فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان شد، مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور ضمن تسلیت به بازماندگان این سانحه جانکاه، در راستای وظایف ذاتی و صلاحیت‌های دیوان محاسبات کشور، به مدیرکل دیوان محاسبات استان خراسان جنوبی ماموریت داد تا با حضور در محل حادثه و همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، نسبت به بررسی ابعاد موضوع اقدام و نتیجه رسیدگی را ارائه نماید.

بامداد امروز قطار مسافربری مشهد به یزد از ریل خارج شد. هم‌اکنون طبق آخرین آمار دریافتی این حادثه 21 فوتی و 86 مصدوم داشته که 5 نفر از مصدومان حالشان وخیم است. به گفته استاندار خراسان جنوبی، عملیات امدادرسانی در محل حادثه پایان یافت.

رئیس‌جمهور هم در تماس تلفنی با استانداران خراسان جنوبی و یزد و فرماندار طبس پیگیر آخرین وضعیت مصدومان و بازماندگان حادثه ریلی طبس شد و دستوراتی برای بررسی علل حادثه صادر کرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده