فرمانده نیروی هوایی ارتش: نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین حیاتی است-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

فرمانده نیروی هوایی ارتش: نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین حیاتی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نقش رسانه‌ها در پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهاد تبیین حیاتی است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 11
کد خبر: ۱۴۶۳۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در جلسه‌هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی، ضمن تسلیت ایام و روز شهادت امام سجاد (ع) گفت: تا زمانی که در راه امام حسین (ع) باشیم، قطعا شکست نمی‌خوریم و تا زمانی که با امام حسین (ع) باشیم، تمام دنیا هم نمی‌توانند کوچکترین صدمه و ضربه‌ای به نظام و کشور برند.

 

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به اینکه اقدام به موقع خبرنگاران همیشه و در بزنگاه‌های مختلفی مثل انقلاب، هم‌پیمانی کارکنان نیروی هوایی با بنیانگذار کبیر انقلاب، دوران جنگ تحمیلی و... همواره زبانزد بوده است، افزود: خبرنگاران اثبات کرده‌اند که همیشه در میدان هستند و خواهند بود.

 

امیر سرتیپ واحدی خاطر نشان کرد: نقش رسانه‌ها در پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهاد تبیین، مهم و حیاتی است و شما با عملکرد به موقع خود می‌توانید انقلاب و اقدامات آن را زنده نگه دارید و به نسل آینده انتقال ‌دهید.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در حال حاضر وارد کارزار جنگ شدند؛ جنگ رسانه‌ای، سخت‌تر از جنگ اقتصادی است. در این شرایط شما کمک‌کننده نظام و نیروهای مسلح هستید و خواهید بود.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندهان پیشین نیروی هوایی ارتش، به بومی‌سازی بسیاری از تجهیزات این نیرو از جمله هواپیمای بی‌سرنشین و باسرنشین، موشک نقطه‌زن و ... توسط صنعت‌گران داخلی اشاره کرد و گفت: نیروی هوایی در جنگ‌های امروزی نوک پیکان است و شما خبرنگاران بهتر می‌توانید عملکرد نیروهای مسلح را به مردم بازگو و مردم را با آن آشنا کنید.

 

در ادامه این مراسم رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) و امام سجاد (ع)،گفت: امام سجاد (ع) راوی و خبرنگار کربلا بودند، اگر پیام رسانی امام زین‌العابدین(ع) و حضرت زینب (س) نبود و خبررسانی به درستی انجام نمی‌شد، امروز از کربلا چیزی نمی‌دانستیم.

 

وی ادامه داد: کار حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در عرصه رسانه و خبرنگاری بر هیچ فردی پوشیده نیست. اگر ایشان از وقایع و اتفاقات کربلا نمی‌گفتند، اینک این مصیبت به درستی به ما و نسل آینده منتقل نمی‌شد.

 

در ادامه تعدادی از اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی به بیان مطالب و راهکارهایی برای اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای کردن آن‌ها پرداختند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده