کشته شدن نظامی صهیونیست با گلوله خودی-راهبرد معاصر
ورود غیرقانونی وزیر جنجالی صهیونیست به مسجد الاقصی آمریکا: درآستانه توافقی آمریکایی - سعودی هستیم هنیه: شهید رئیسی بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشت پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه

کشته شدن نظامی صهیونیست با گلوله خودی

رژیم صهیونیستی می‌گوید، یکی از نظامیانش هنگام یورش به کرانه باختری هدف گلوله خودی قرار گرفته و کشته شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 16
کد خبر: ۱۴۷۰۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ رژیم صهیونیستی مدعی شد، یکی از نظامیان این رژیم اشتباها هدف تیر نظامی دیگری در نزدیک «طولکرم» کرانه باختری قرار گرفته و کشته شده است.

 

این نظامی بدون اطلاع همراهانش، پست خود را ترک کرده و هنگامی که می‌خواسته بر سر پست برگردد نظامی دیگری فکر کرده «عنصر متخاصم» است و به سمت وی شلیک کرده است.

 

در ادامه این گزارش آمده، آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تحقیقاتی در محل حادثه انجام خواهد داد و کشته شدن نظامی مذکور به اطلاع خانواده‌اش رسیده است.

 

منابع خبری بامداد امروز (سه شنبه) از تیراندازی به سمت نظامیان رژیم صهیونیستی در طولکرم در کرانه باختری خبر دادند. براساس گزارش الجزیره، ارتش اسرائیل تایید کرده است که نظامیانش در طولکرم هدف تیراندازی قرار گرفته و تعدادی مجروح شده‌اند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده