پالایشگاه کانادا طعمه انفجار شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

پالایشگاه کانادا طعمه انفجار شد

مقامات کانادایی از انفجار در یک پالایشگاه واقع در «نیوفوندلند» با حداقل هشت زخمی خبر دادند که حال یکی از زخمی‌ها، وخیم گزارش شده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 03
کد خبر: ۱۴۹۴۲۶

به گزارش راهبرد معاصر، وقوع انفجار در یکی از پالایشگاه‌های نفت کانادا واقع در یک جزیره این کشور خبرساز شده است.

 

رسانه‌های کانادایی خبر دادند، روز جمعه (دیروز) پالایشگاه نفتی در جزیره نیوفوندلند این کشور طعمه انفجار شد که در نتیجه آن حداقل هشت نفر زخمی شدند.

 

به گزارش وبگاه «گلوب‌اکو»، مقام‌های کانادا اعلام کردند که این انفجار ساعت ۱۶ بعد از ظهر روز جمعه به وقت محلی در پالایشگاه نفتی رخ داد.

 

هر چند «جولیان گارلند» سخنگوی ژاندارمری کانادا، در ابتدا این انفجار را یک «انفجار کوچک» توصیف کرد اما ساعتی بعد پلیس کانادا خبر داد که در نتیجه انفجار هشت نفر زخمی شدند و حال یکی از آنها وخیم است.

 

رسانه‌های کانادایی خبر دادند، پالایشگاهی که انفجار در آن رخ داد، تحت مالکیت شرکت «سوخت‌های تجدیدپذیر پرایا»(Praia Renewable Fuels) قرار داشت.

 

تحقیقات درباره علت بروز انفجار در این پالایشگاه آغاز شده و مقام‌های کانادا درباره علت این اتفاق و جزئیات بیشتری از آن اظهارنظری نکرده‌اند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده