اعتراض تند وزیر صمت به قطع کامل برق صنایع بزرگ در ۱۵ روز آینده بیانیه اسنپ پی در پی صدور رای شورای رقابت؛ از حق قانونی تجدیدنظرخواهی استفاده می‌کنیم سهمیه بنزین در کارت‌های بانکی؛ اجرای طرح نهایی از مرداد ۱۴۰۴ صدور مجوز افتتاح اولین شعبه بانک روسی در ایران هشدار آبفا درباره تداوم خشکسالی در تهران / کاهش ۴۵ درصدی بارندگی و افت منابع آبی سد ماملو واردات خودرو و تلفن همراه مشمول دریافت ضمانت‌نامه بانکی در گمرک شد روز‌های پنجشنبه شعب کشیک بانک‌ها دایر است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز ۱۴۰۴/۰۲/۲۳ پرداخت دیه ۵۹ جان باخته حادثه بندر رجایی جاده چالوس تا پایان اردیبهشت مسدود است تعرفه بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ درآمد ماهانه ۱۵ میلیون تومانی خانواده‌های محروم در طرح توانمندسازی محرومان تمدید معافیت واردات طلا، نقره و پلاتین خام از مالیات تا آذر ۱۴۰۴ وزیر کار: مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ درصد افزایش واریز می‌شود گوشت گرم از فهرست کالا‌های اساسی خارج شد

شگرد مدیران خودرو برای افزایش قیمت با طرح‌های فروش تبلیغاتی

این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از فروش خودرو نیست.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 08
کد خبر: ۱۷۲۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، معاملات در بازار خودرو به صفر رسیده و خبری از رونق خرید و فروش نیست. از یک طرف خودروسازان داخلی مدام بر طبل افزایش قیمت ها می‌کوبند و از طرف دیگر دولت نیز هیچ راهکاری برای فروش خودروی به مردم ندارد و هر روز طرح های فروش با مشکلات متعددی روبرو می شود که در نهایت مصرف کننده نهایی امکان خرید محصول مورد نیاز خود را پیدا نمی کند.

 

در این شرایط برنده اصلی بازار خودروسازان چینی هستند که در قالب طرح های مختلف محصولات خود را با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسانند. اما نکته جالب اینجاست برخی از این شرکت ها با اعلام آگهی های فروش صوری فقط در صدد افزایش تقاضا و در کنار آن افزایش قیمت محصولات خود هستند که همین امر این سوال را مطرح می کند که مگر در فروش خودروهای چینی نظارتی وجود ندارد که شرکت به صورت خودسرانه طرح های فروشی اعلام می‌کند و خبری از فروش کالا نیست. از آن طرف یک ماه بعد به بهانه افزایش قیمت دلار تغییرات قیمتی را در خودروها اجرایی می کنند.

 

سازمان حمایت در این شرایط چه وظیفه ای دارد؟ مگر می توان بازار را دو دستی در اختیار خودروهای چینی قرار داد؟ خودروهایی که مصرف کننده را در نهایت برای تعمیر و خرید قطعه سرگردان می‌کنند.

 

این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد تا بتواند محصول را خریداری کند مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از خودرو نیست.

 

چطور می توان طرح فروشی که خبری از خودرو نیست را رسانه ای کرد! چرا سازمان حمایت در این طرح های فروش سکوت کرده و می گذارد حقوق مصرف کنندگان مورد تضییع قرار گیرد. این موضوع فقط یک شگرد برای افزایش تقاضا و در نهایت افزایش قیمت محصولات در ماه های آینده است./ تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
0
کاملا موئافقم