یک حزب اصلاح‌طلب: بزرگترین نقطه ضعف لیست امید عدم شفافیت است-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

یک حزب اصلاح‌طلب: بزرگترین نقطه ضعف لیست امید عدم شفافیت است

اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت معتقدند بزرگترین نقطه ضعف لیست امید مجلس، عدم پاسخگویی و شفافیت آن است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 01
کد خبر: ۲۰۹۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، سومین نشست اعضای ارشد حزب اراده ملت (پلنوم) با حضور دبیرکل، اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی سراسر کشور این حزب طى دو روز در تهران برگزار شد.

 

در این نشست که با دستور جلسه تعیین راهبردهاى حزب اراده ملت در ارتباط با جریانات سیاسی کشور و انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پس از بحث وبررسى هاى لازم در دو دوره رای گیری از اعضای حاضر تصمیم بر آن شد که حاما ضمن حفظ استقلال و هویت تشکیلاتى و تاکید بر مواضع انتقادی خود از رفتارهای غلط گذشته و شکایت از انحصار طلبی‌ها، در قالب ساختارها و ساز و کارهای جریان اصلاحات به نقش آفرینی بپردازد.این تصمیم همراه با رویکردهای حکمرانی حزبی یعنی حمایت از کاندیدای حزبى و احزاب همسو خواهد بود.

 

حزب اراده ملت ایران معتقد است عدم پاسخگویی وشفافیت در جریان لیست امید بزرگترین نقطه ضعف این لیست بود که بهترین راه حل آن حزبى شدن کنش‌هاى سیاسى، از جمله پیوند دقیق نظام انتخاباتى با نظام حزبى است.

 

درادامه این نشست دو روزه دبیران استانی حاما، کمیته بانوان و شاخه جوانان حزب نیزبه ارائه عملکرد خود طی شش ماه گذشته پرداختند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده