ایران باید به سلاح موشکی روز دنیا مسلح شود-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403
نماینده دامغان در مجلس:

ایران باید به سلاح موشکی روز دنیا مسلح شود

ابوالفضل حسن بیگی در همایش رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دامغان از ضرورت تسلیح ایران به سلاح های موشکی روز دنیا سخن گفت.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 29
کد خبر: ۲۳۵۱۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ همزمان و در هفته دفاع مقدس، همایش ها و نشست هایی در تجلیل از رزمندگان و جان برکفان جنگ تحمیلی در اقصی نقاط کشور در حال برگزاری است.

 

شب گذشته همایش رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دامغان در این شهر برگزار شد که در آن ابوالفضل حسن بیکی به بیان سخنانی پرداخت. وی در این همایش گفت: ایران باید به سلاح موشکی روز دنیا مسلح شود چرا که امروز جهان به سمت پیشرفت های نظامی در حرکت است.

 

وی ادامه داد: دنیا شاهد بود که آمریکا پس از ساقط شدن پهپاد خود در ایران، به قدرت موشکی و نظامی ایران اعتراف کرد و به خوبی با قدرت ایران روبرو شد.

 

حسن بیگی اضافه کرد: امروز قدرت مقاومت به جایی رسیده است که بسیاری از کشورهای منطقه به دنبال ورود به این جبهه هستند.

 

وی به دلایل اصلی پیروزی ایران در جنگ تحمیلی اشاره و خاطر نشان کرد: مقاومت، ایستادگی، صبر و مجاهدت مردم ایران از عوامل اصلی پیروزی نیروهای انقلابی در جنگ تحمیلی بود.

 

حسن بیگی افزود: خاطرات جنگ تحمیلی باید برای نسل جوان به خوبی بازگو شود تا آن ها بتوانند به خوبی با دستاوردهای جنگ تحمیلی و ایستادگی ملت ایران آشنا شوند.

 

وی ادامه داد: ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، همچنان از نیروهای وفادار به نظام هستند.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و وحدت مردم و مسئولان، می‌تواند کشور را به جایگاه‌های رفیع بین‌المللی برساند.

 

همایش رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دامغان با حضور برادر شهید حسن طهرانی مقدم، مسئولان شهرستان و رزمندگان دامغان، در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

 

در دوران دفاع مقدس ۱۶هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از ۲۰ عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.

 

شهرستان دامغان ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و سه شهید تقدیم جبهه مقاومت در سوریه کرده است.

 

در حال حاضر ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته در قالب ۱۸ قشر و ۱۰۵ پایگاه بسیج در شهرستان فعالیت دارند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار