چمران: ۳۰ نفر لیست تهران از بین ۹۰ یا ۱۵۰ کاندیدا انتخاب خواهد شد-راهبرد معاصر
افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته آیت الله رئیسی: زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود حداد عادل: سیاست‌های توسعه‌ دریامحور موجب آبادانی جنوب کشور می‌شود سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی نه قدرت دارد، نه محبوبیت آیت الله رئیسی: قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت امیر حیدری: امروز خط مقدم مبارزه با استکبار، توسعه علوم و فناوری است امیر نعمتی: قرارگاه جهادی فناوری‌های نوظهور در حوزه‌های دفاعی تشکیل شده است رئیس جمهور: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد دستور مخبر به وزیر صمت برای ساماندهی سامانه‌های متعدد حوزه تجارت حسینی‌پور انتصابش در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را تایید کرد معاون وزیر دفاع: اجزای مختلف پهپادهای ساخت ایران بومی هستند دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید

چمران: ۳۰ نفر لیست تهران از بین ۹۰ یا ۱۵۰ کاندیدا انتخاب خواهد شد

عضو شورای ائتلاف جریان‌های انقلابی، گفت: برای لیست سی‌نفره تهران، قاعدتاً ما باید سه تا ۵ برابر لیست که ۳۰ نفر هستند، گزینه داشته باشیم یعنی بین ۹۰ تا ۱۵۰ گزینه که در نهایت از این تعداد به سی نفر برسیم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 02
کد خبر: ۲۶۶۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی چمران عضو شورای ائتلاف جریان‌های انقلابی در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت شورای ائتلاف جریان‌های انقلابی، گفت: روندی که شورای ائتلاف جریان‌های انقلابی دنبال کرده، بسیار خوب بوده و انتظار می‌رود در آینده از انسجام بیشتری برخوردار باشد.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود انتخاب سخنگو شورای ائتلاف دیر شده است؟، گفت: اکثر اعضای شورای ائتلاف معتقدند زمان انتخاب و معرفی سخنگو نیست و باید همه سازوکارها نهایی و سپس سخنگو به مردم معرفی شود. تلاش داریم فردی جوان یا نیمه جوان را به عنوان سخنگوی شورا انتخاب و به مردم معرفی کنیم.

 

چمران در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود بخشی از لیست تهران شورای ائتلاف نهایی شده است، گفت: اصلاً اینطور نیست. ممکن است برخی درباره برخی گزینه‌های مطرح گمانه‌زنی‌های داشته باشند اما فعلاً درباره لیست سی‌نفره تهران تصمیم‌گیری نکرده‌ایم چون سازوکاری مشخصی را برای انتخاب گزینه‌ها در نظر داریم.

 

عضو شورای ائتلاف جریان‌های انقلابی با بیان اینکه، این شورا درباره حوزه انتخابیه شهرستان‌ها برنامه‌ریزی کرده است، گفت: برای لیست سی‌نفره تهران، قاعدتاً ما باید سه تا 5 برابر لیست که 30 نفر هستند، گزینه داشته باشیم یعنی بین 90 تا 150 گزینه که در نهایت از این تعداد به سی نفر برسیم. ما برای لیست تهران یا لیست شهرستان‌ها از اصول مشخصی تبعیت کرده و خواهیم کرد؛ ما در نظر داریم گزینه‌های به مردم معرفی کنیم که علاوه بر تعهد و کارآمدی از شانس بالایی برای رای‌آوری برخوردار باشند و بتوانند مورد توجه مردم قرار بگیرند.

 

چمران درباره سر لیستی قالیباف در لیست نهایی شورای ائتلاف گفت: تاکنون هیچ بحثی درباره سرلیستی نشده است و هر اتقاقی ممکن است درباره سرلیست درست یا غلط باشد اما تاکنون هیچ بحثی نشده است. برخی رسانه‌ها درباره سرلیست شورای ائتلاف نظرات و گمانه‌زنی‌های خود را مطرح می‌کنند و هر روز اسم یکی از اصولگرایان شاخص را مطرح می‌کنند در حالی که ما تاکنون هیچ صحبتی با هیچ‌فردی نکرده‌ایم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده