تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای نوروز ۹۹-راهبرد معاصر

تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای نوروز ۹۹

سردار مهماندار تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت را برای نوروز ۹۹ تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 18
کد خبر: ۳۸۵۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تبریک عید نوروز اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس بیماری کرونا امروز یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه رعایت بهداشت فردی است و لازم است که شهروندان به این نکات توجه کنند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بسیاری از افراد به منظور پیشگیری از ویروس کرونا از خانه بیرون نمی‌آیند و ترددی صورت نمی‌گیرد، گفت: ما در حال حاضر شاهد ترافیک بسیار کم حجمی هستیم.

 

او با اشاره به کنترل معابر شهر تهران در تعطیلات نوروزی بیان کرد: علاوه بر حضور تیم‌های نامحسوس پلیس و کنترل ترافیک، تیم‌های سیاری را برای کنترل سرعت رانندگان در نقاط بزرگراهی مستقر کرده‌ایم و این کار انجام می‌شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به رصد تصادفات رانندگی در سطح معابر پایتخت تصریح کرد: بیشترین تصادفات منجر به فوت را در شهر تهران داریم که ۲ مورد مربوط به تصادف موتورسیکلت در شب گذشته بود که عمدتا به خاطر سرعت زیاد و عدم رعایت مقررات از مسیر خود خارج شدند و معمولا با اجسام سختی نظیر گاردریل و ... برخورد کردند و سرنشنینان آن‌ها در دم جان خود را از دست دادند.

 

سردار مهماندار بیان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنم که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مجاز از جان خود و اطرافیان محافظت کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده