فیلمی که رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

فیلمی که رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت

حزب‌الله لبنان با ارسال یک فیلم برای تلفن‌های همراه مقامات صهیونیست درباره شهید عماد مغنیه، ترس و وحشت را در میان آنها برانگیخت.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 16
کد خبر: ۴۸۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ نیروهای سایبری حزب‌الله لبنان با دسترسی به شماره‌های ده‌ها مسئول بالا رتبه رژیم صهیونیستی که عمدتا مشاور یا مسئولین سیاسی هستند، گروهی در پیام رسان واتس آپ تشکیل داده و در آن فیلمی را منتشر کرده که به آماده باش فوری نیروهای اشغالگر در مرزهای اراضی اشغالی ختم شده است.

العالم نوشت: این اقدام حزب‌الله لبنان دقیقا در یازدهمین سالگرد ترور شهید عماد مغنیه انجام شده است. حزب‌الله لبنان با این روش به تهدیدات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز پاسخ داده است.

ویدئوی ارسال شده توسط حزب‌الله حاوی تصاویری از مغنیه است که در مرز اراضی اشغالی قدم می‌زند و به یکی از محافظانش می گوید: اینجا شهرک «شلومی» است.

در این فیلم که به زبانهای عربی، عبری و انگلیسی از طریق واتس آپ برای شمار زیادی از مسئولین صهیونیست ارسال شده است، مغنیه می گوید: انتقام گریزناپذیر است، هدف واضح، مشخص و دقیق است، نابودی اسراییل.

شایان ذکر است که این فیلم برای نخستین‌بار منتشر می‌شود.

مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار