تشکیل پرونده قضایی علیه یکی از مسئولان کشوری در دادسرای زنجان-راهبرد معاصر

تشکیل پرونده قضایی علیه یکی از مسئولان کشوری در دادسرای زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد: در پی صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام یکی از مسئولان کشور در زنجان پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 14
کد خبر: ۷۷۵۱۹

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته یکی از مسئولان کشور در زنجان صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام  ایراد کرد که بلافاصله مستندات جمع‌آوری  و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.
وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط  انقلاب  قرا بگیرند و کسی نمی‌تواند با صحبت‌های خود انقلاب و نظام را زیر سئوال ببرد، افزود: آنچه که هفته گذشته در زنجان اتفاق افتاد و یکی از مسئولان کشور صحبت‌های نادرست و خلاف سیاستهای نظام  داشت، جای تأسف دارد. 

صادقی‌نیارکی اظهار کرد: انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش‌ها و باورهای دینی مردم بوده است؛ در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه، تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب است همه ما باید در این راه  تلاش کنیم نه اینکه با صحبت‌های نسنجیده، ارزش‌های نظام  و انقلاب را زیر سئوال ببریم. 
رئیس شورای قضائی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این‌گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران است،  پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده