روحانی: باید پشتیبان بخش خصوصی کشور باشیم-راهبرد معاصر
سخنگوی دولت: رهبران برخی کشورها برای اولین‌ بار به ایران خواهند آمد رهبر انقلاب در دیدار «هنیه»: وعده الهی برای محو رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد رهبر انقلاب در دیدار نخست‌وزیر ارمنستان: رئیس‌جمهور فقید ما نسبت به مسائل مرزی مربوط به ارمنستان بسیار حساس بود جلسه شورای عالی امنیت ملی تشکیل شد نخست‌‎وزیر عراق: پیام تشییع باشکوه پیکر آیت‌الله رئیسی عمق ارتباط مستحکم مردم ایران با مسئولان است مقامات خارجی که برای یادبود شهدای ایرانی به تهران آمدند دولت بعدی هم مسیر شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه خواهد داد حضور ۱۵ تن از سران این کشور‌ها برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی پاسخ طحان نظیف به شائبه‌ پایان مدت زمان ریاست مجلس نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد دیدار فرماندهان ارتش و سپاه با خانواده شهدای خلبان سانحه بالگرد رئیس جمهور اطلاعیه ستاد کل درباره عملیات یافتن بالگرد رئیس‌جمهور اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت فیلم| وداع رهبر معظم انقلاب با شهدای خدمت و در آغوش گرفتن دو فرزند شهید حضور اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور

روحانی: باید پشتیبان بخش خصوصی کشور باشیم

رییس جمهوری با ناکید بر لزوم واگذاری امور تولیدی به مردم گفت: باید پشتیبان بخش خصوصی باشیم و به برنامه ریزی برای امور اجرایی کشور بپردازیم.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 18
کد خبر: ۷۷۹۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آئین بهره‌برداری از طرح‌‌های ملی وزارت صمت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: فقط امروز ما ۷.۵ میلیون تن تولید گندله آهن را افتتاح کردیم این نشان زنده بودن، فعال بودن کشور و جهش تولید است.

 

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران در هیچ شرایطی از پا نایستاده است البته که مردم در سختی، رنج و مشکلات هستند البته ما چیزهای دیگری دلمان می‌خواست. ما در دولت دوازدهم وقتی کار را شروع کردیم تداوم راه دولت یازدهم در ذهنمان بود. ما فکر نمی‌کردیم در آمریکا یک دیوانه سر کار بیاید و جنگ بی نظیر تاریخی را علیه ملت ما راه‌انداخت. ما با نادانی‌اش که فکر می‌کرد اگر فشار را به ملت ایران وارد کند مردم در برابر او، زانو می‌زنند و تسلیم می‌شوند.

 

روحانی افزود: حالا مردم آمریکا و دولت فعلی آمریکا هم فهمیده او اشتباه می‌کرده است. ما امیدواریم این اشتباهات هر چه سریعتر جبران شود و دولت جدید آمریکا در برابر قانون و قطعنامه ۲۲۳۱ تسلیم شود. تسلیم در برابر قانون عیب نیست خیلی خجالت نکشند. تسلیم در برابر زور بد است. آدم همیشه در برابر قانون باید تسلیم باشد.

 

وی اضافه کرد: اینکه در تبلیغات گفته می‌شود ایران اقداماتی اخیراً انجام داده تا آمریکا را تحت فشار قرار دهد این حرف نادرست است؛ ما که نمی‌خواهیم به آمریکا بگوئیم که در برابر فشار ما غیر قانونی عمل کنید، آنچه ما می‌خواهیم قانون است. بنابراین اجرا و احترام به پیمان‌ها و مقررات بین المللی، جزو وظایف انسانی و سیاسی همه دولت‌ها است.

 

روحانی بیان داشت: ما امیدواریم (آمریکایی‌ها) به قانون برگردند و بتوانیم در شرایط بهتری در جهان مراودات و تعاملات خودمان را مخصوصا در بخش تجاری انجام دهیم.

 

رئیس جمهور با اشاره به کارشکنی دشمنان در صادرات نفتی گفت: دشمن همه فشار را آورد که فروش نفت ما را متوقف کند. ما کشور را بدون نفت اداره کردیم و بودجه را بدون نفت بستیم.

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار