بررسی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در کمیسیون امنیت ملی-راهبرد معاصر
فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور به علت مه‌آلود بودن هوا محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

بررسی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: هفته آینده جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی برای بررسی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 25
کد خبر: ۷۸۷۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اختلافات مجلس و دولت درباره اجرایی نشدن قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، گفت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب از سوی مجلس برای حل اختلافات با دولت دو اقدام انجام شد.

 

وی ادامه داد: اولین اقدام جمع‌آوری بیانیه برای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری بود که در این بیانیه نمایندگان اعلام کردند، حاضرند برای حل اختلافات با دولت تعامل داشته باشند.

 

عمویی تصریح کرد: موضوع دوم حکم مأموریت ای است که رئیس مجلس به روسای کمیسیون انرژی و امنیت داده تا اختلافاتی که پیش آمده را حل کنند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: علی رغم اینکه در هفته آینده جلسات بررسی بودجه در صحن علنی پارلمان برگزار خواهد شد، اما بر اساس این وظیفه ذاتی جلسات فوق‌العاده‌ای را برای بررسی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها خواهیم داشت و از مسئولان ذیربط دعوت خواهیم کرد تا با حضور در کمیسیون توضیحاتی را ارائه کنند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده