دعوت ظریف از مردم برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰-راهبرد معاصر
افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته آیت الله رئیسی: زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود حداد عادل: سیاست‌های توسعه‌ دریامحور موجب آبادانی جنوب کشور می‌شود سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی نه قدرت دارد، نه محبوبیت آیت الله رئیسی: قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت امیر حیدری: امروز خط مقدم مبارزه با استکبار، توسعه علوم و فناوری است امیر نعمتی: قرارگاه جهادی فناوری‌های نوظهور در حوزه‌های دفاعی تشکیل شده است رئیس جمهور: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد دستور مخبر به وزیر صمت برای ساماندهی سامانه‌های متعدد حوزه تجارت حسینی‌پور انتصابش در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را تایید کرد معاون وزیر دفاع: اجزای مختلف پهپادهای ساخت ایران بومی هستند دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید

دعوت ظریف از مردم برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: قهر با صندوق رای قطعا راه حل نیست و اگر به مشکلات نیافزاید از آنها نخواهد کاست.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 14
کد خبر: ۹۱۶۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد جواد ظریف در ویدیویی که متن آن را نیز در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری نوشت:

 

سلام
جمعه روزی است که از طریق صندوق‌ رای می‌توانیم دریچه‌های روشنایی و امید را برای آینده خود و فرزندانمان باز نگه داریم.
کمبودها، کاستی‌ها و اشتباهات کم‌ نبوده و نیستند و من به سهم خود شرمنده سختی‌ها و ناروایی‌هایی هستم که کام مردم را تلخ کرده است.


اما قهر با صندوق رأی قطعا راه‌حل نیست و اگر به مشکلات نیافزاید از آنها نخواهد کاست.


ملت توسعه‌خواه ملتی است که هیچ فرصتی را — حتی ظاهرا کوچک — برای اصلاح و پیشرفت از دست نمی‌دهد.


مردم ما مؤثرترین ضامن آزادی، امنیت، سربلندی و پیشرفت کشورند. مشارکت هوشمندانه و گسترده مردم — در داخل و خارج — در تعیین سرنوشت خود قدرت ملی را رقم می‌زند، منافع ملی را در سطح جهانی پاسداری می‌کند و پشتوانه اصلی برای تعامل سازنده بین‌المللی است.


مشارکت مردم نه تنها لغو تحریم ها را تسریع می‌کند و بنیان جنگ اقتصادی علیه ملت دلاور ایران را درهم خواهد شکست، بلکه تحریم‌های آینده را نیز خنثی می‌کند.


افزایش مشارکت به ناامیدی تندروهای بیرونی و درونی، صهیونیست ها و تروریست‌های اقتصادی — که با ایران‌هراسی و برجام‌ستیزی چشم طمع به شکست تعامل و افزایش تحریم‌ها دوخته‌اند — خواهد انجامید.


مردم ایران همیشه «پدیده» بوده‌اند و «فرصت» آفریده‌اند. امیدوارم در انتخابات ۱۴۰۰ نیز مردم فرصت تازه‌ای برای حرکت به سوی ایرانی آباد،‌ آزاد و توسعه‌یافته خلق کنند.


دست در دست هم، ۲۸ خرداد را به جشنواره ملی امید برای همه ایرانیان تبدیل کنیم./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده