وضعیت معیشت معلمان و فرهنگیان در دوره وزیر جدید آموزش و پرورش-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

وضعیت معیشت معلمان و فرهنگیان در دوره وزیر جدید آموزش و پرورش

نماینده مجلس در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولیت سیزدهم گفت: وضعیت معلمان و فرهنگیان با حضور باغگلی در آموزش و پرورش بهتر می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 21
کد خبر: ۹۹۳۶۱

به گزارش راهبرد معاصر, نماینده زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی دولت اقدامات خوب و ارزشمندی را در راستای تعالی آموزش و پرورش خواهد داشت و وضعیت معلمان و فرهنگیان با حضور باغگلی در آموزش و پرورش بهتر می‌شود.

 


محمد سرگزی عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان با اشاره به بررسی برنامه ‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد: نحوه مدیریت آقای رئیسی در مجموعه های مختلف و اعتماد به نیروهای گام دومی انقلاب چه در قوه قضائیه و چه در آستان قدس رضوی نشان داد که عملکرد افرادی که انتخاب شدند در مقایسه با افرادی که سالیان سال در آن حوزه کار کردن بهتر است.

 

وی افزود: اقدامات نیروهایی که با گفتمان گام دوم انقلاب در قوه قضائیه انتخاب شدند، باعث رضایتمندی مردم از دستگاه قضا در زمان تصدی آقای رئیسی شد.

 

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه کم تجربگی دغدغه ای است که برخی دوستان برای دکتر باغگلی بیان می‌کنند، تصریح کرد: جوانی و کم‌تجربگی نافی توانمندی فرد برای تغییر وضعیت در وزارت آموزش و پرورش نیست.

 

سرگزی با اشاره به مسائلی همچون رتبه بندی معلمان، افزایش کیفیت آموزش، معیشت فرهنگیان و مشکلات ناشی از اپیدمی کرونا گفت: بسیاری از مدیران با سوابق طولانی در آموزش و پرورش نتوانستند در این زمینه موفق باشند.

 

وی ادامه داد: چندین جلسه با دکتر باغگلی داشتم و برنامه‌های ایشان را دیدم و با عزم جزمی که از ایشان سراغ کردم مطمئن هستم اقدامات خوب و ارزشمندی را در راستای تعالی آموزش و پرورش خواهد داشت.

 

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قطعاً معلمان و فرهنگیان عزیز با مدیریت باغگلی در زمان کوتاهی از شرایط بهتری برخوردار می شوند./فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار