پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت محمدرضا حکیمی-راهبرد معاصر
حضور ۱۵ تن از سران این کشور‌ها برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی پاسخ طحان نظیف به شائبه‌ پایان مدت زمان ریاست مجلس نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد دیدار فرماندهان ارتش و سپاه با خانواده شهدای خلبان سانحه بالگرد رئیس جمهور اطلاعیه ستاد کل درباره عملیات یافتن بالگرد رئیس‌جمهور اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت فیلم| وداع رهبر معظم انقلاب با شهدای خدمت و در آغوش گرفتن دو فرزند شهید حضور اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور نخستین جلسه هیات دولت به ریاست سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد رهبر انقلاب تا ساعاتی دیگر بر پیکر شهدای خدمت نماز اقامه می‌کنند آغاز مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهانش در دانشگاه تهران/ عزاداری میلیونی مردم تهران در سوگ شهدای خدمت/ در حال بروز رسانی... گفتگوی تلفنی رئیس مجلس ملی ترکیه با قالیباف زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد + جدول تایید انتخابات مجلس در ۲۱ حوزه/موافقت با انتخابات ۸ تیر آیت‌الله موحدی‌کرمانی: همه باید در مسیر خدمت به مردم گام برداریم

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت محمدرضا حکیمی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشته عالم و متفکر برجسته محمدرضا حکیمی را تسلیت گفتند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 23
کد خبر: ۹۹۵۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم و متفکّر برجسته جناب آقای محمدرضا حکیمی را تسلیت گفتند.

 

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف و تأثر خبر درگذشت عالم و متفکّر برجسته جناب آقای محمدرضا حکیمی قدّس‌الله‌نفسه را دریافت کردم. ایشان دانشمندی جامع، و ادیبی چیره‌دست، و اندیشه‌ورزی نوآور، و اسلام‌شناسی عدالتخواه بودند. ایشان عمر را فارغ از آرایه‌ها و پیرایه‌های مادی، در خدمت معارف والای قرآن و سنّت گذرانده و آثاری ارزشمند از خود به جا نهادند. بهره‌گیری از محضر پر فیض و نفس گرمِ استادان معرفت و معنویت در مشهد مقدس، ذخیره‌ئی از توکل و تعبّد و غنای نفس در دل و جان این شخصیت عزیز به جا نهاده بود که تا آخر عمر با برکتش وی را استوار میداشت. این‌جانب فقدان اندوهبار این رفیق دیرین را به خاندان مکرّم حکیمی و بازماندگان بویژه برادر بزرگوار ایشان و نیز به همه‌ی دوستان و علاقمندان آن مرحوم تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت مینمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱ شهریور ۱۴۰۰/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده