توضیحات یک نماینده درباره نقل قول از دیدار رئیسی با رهبر انقلاب-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

توضیحات یک نماینده درباره نقل قول از دیدار رئیسی با رهبر انقلاب

دفتر حسن شجاعی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه‌ای درباره اظهارات اخیر خود درباره دیدار آقای رئیسی با مقام معظم رهبری توضیحاتی ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 19
کد خبر: ۱۱۴۲۸۴

به گزارش راهبرد معاصر دفتر حجت‌الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه‌ای درباره اظهارات اخیر خود درباره دیدار آقای رئیسی با مقام معظم رهبری توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد.

نقل قولی از آقای حسن شجاعی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی، در سایت دیدبان ایران منتشر شده است مبنی بر اینکه "آقای رئیسی با حضرت آقا در مورد تک تک وزرایی که بنا بود از مجلس بیایند صحبت کردند و در مورد تک تک وزرا اجازه حضرت آقا وجود دارد و اینکه رهبری خواسته بود که نمایندگان استاندار نشوند".
بر همین اساس اعلام می‌شود که این اظهارات که در یک جلسه دانشجویی بیان شده مستند به چند منبع غیر رسمی بود که اطمینان نسبی مبنی بر صحت این انتساب حاصل شده بود اما با تحقیق دقیق‌تر روشن شد انتساب این مطالب به رهبر معظم انقلاب ثابت نیست. لذا بدینوسیله اصلاح می گردد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار