ترامپ: ایران راه رهایی از تحریم ها را بلد است!-راهبرد معاصر
پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند

ترامپ: ایران راه رهایی از تحریم ها را بلد است!

رئیس‌جمهور آمریکا در نشستی خبری با اشاره به تمایل آمریکا برای مذاکره با ایران ادعا کرد که جمهوری اسلامی راه خودداری کردن از اعمال تحریم‌ها را می‌داند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 13
کد خبر: ۱۳۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر ،  دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری در رابطه با خروج یکجانبه آمریکا از برجام مدعی شد: زمانی که من رئیس‌جمهور شدم، از توافق هسته‌ای بیرون آمدم و حال ایران با مشکلاتی مواجه شده است. ما صادرات نفت و آهن آن‌ها را محدود کرده‌ایم.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایران راه رهایی از تحریم‌ها را بلد است، ادعا کرد: ایران خیلی خوب می‌داند که باید چه‌کار کند اما انجام آن‌ها خودداری می‌کند.

 

دونالد ترامپ با تاکید مجدد بر تمایل آمریکا برای مذاکره با تهران اظهار کرد: از زمان خروجمان از توافق، ایران دیگر همانند قبل نیست و مایلیم که با این کشور به توافقی دست یابیم. اگر به توافقی با ایران دست یابیم، بسیار خوب خواهد شد اما اگر به توافق نیز نرسیم، بازهم خوب است.

ایسنا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
ان شاالله ترامپ می میرد آمریکا افول خواهد کرد وحضرت ولی عصر عج ظهور خواهد کرد عدل وعدالت دنیا را خواهد گرفت و.....
تحلیل های برگزیده