سقوط پهپاد دورپرواز رژیم صهیونیستی در یک پایگاه هوایی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

سقوط پهپاد دورپرواز رژیم صهیونیستی در یک پایگاه هوایی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک پرنده دورپرواز این رژیم در پایگاه هوایی «بالماخیم» سقوط کرده و تحقیقات درباره علت سقوط این پهپاد آغاز شده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 21
کد خبر: ۱۶۹۳۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه)، در یکی از پایگاه‌های نظامی این رژیم در مرکز اراضی اشغالی سقوط کرد.

 

وبگاه عبری «والا» گزارش داد که یک پهپاد از نوع هرون در پایگاه‌ هوایی «بالماخیم» در مجاورت «ریشون لتسیون» سقوط کرده و به آن خسارت وارد شده است.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که در پی سقوط این پهپاد، کسی آسیب ندیده است. با این حال، وی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی درباره علت سقوط این پرنده بدون سرنشین تحقیق خواهد کرد.

 

وبگاه والا نیز نوشت که پس از سقوط این پهپاد، ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته پرواز تمام پرنده‌های بدون سرنشین از نوع هرون را تا پایان تحقیقات متوقف کند.

 

پهپاد هرون یا شوال، پرنده بدون سرنشین نسل چهارم رژیم صهیونیستی است که شرکت صنایع فضایی رژیم صهیونیستی (IAI) آن را توسعه داده است. این پهپاد یک پرنده بُرد بلند محسوب می‌شود که قادر است به مدت ۵۲ ساعت پرواز مستمر داشته باشد. پرنده بدون سرنشین با هدف جاسوسی طراحی شده و می‌تواند دست‌کم محموله‌ای ۲۵۰ کیلوگرمی را با خود حمل کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده