لاریجانی: مهمترین تهدید منافع آمریکا دکترین مقاومت است-راهبرد معاصر
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مشخص شد پوتین در گفت‌وگو با مخبر: ایران از این روزهای سخت عبور خواهد کرد فرمانده کل سپاه: رئیسی ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست افتتاحیه مجلس خبرگان فردا برگزار می‌شود ایرانیان عصر امروز به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تجمع می‌کنند تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه برای پیگیری امورات جاری کشور با دستور مخبر توضیحات سخنگوی دولت درباره اعلام عزای عمومی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان شناسایی هویت تمام شهدا/ نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی نیست کادر پروازی پرواز شهادت+تصاویر واکنش حسین شریعتمداری به شهادت آیت الله رئیسی سردار جلالی: آیت‌الله رئیسی هیچگاه فرصت خدمت به مردم را به عافیت پشت‌میز نشینی ترجیح نداد سرلشکر باقری شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رئیس مجلس خبرگان رهبری: آیت الله رئیسی نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود احمدی‌نژاد شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رهبر انقلاب "مخبر" را به عنوان مدیر قوه مجریه منصوب کردند

لاریجانی: مهمترین تهدید منافع آمریکا دکترین مقاومت است

کارشناس مسائل بین الملل مهمترین تهدید منافع آمریکا در منطقه غرب آسیا را جمهوری اسلامی و راهبرد مقاومت عنوان کرد و گفت: این دکترین که پایه‌گذار آن حضرت امام(ره) بود و مقام معظم رهبری آن را پیگیری می‌کنند بسیار موفق بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 22
کد خبر: ۲۰۹۷۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد جواد لاریجانی عصر یکشنبه در نشست «آمریکا بحران ساز بحران زیست» در موسسه فرهنگی پژوهشی انقلاب اسلامی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بحران سازی آمریکا، گفت: باید سرچشمه‌های بحران را شناسایی کنیم. آمریکایی‌ها قائل به اداره جهان هستند و این جزو مبانی آن‌ها است.

این فعال سیاسی با بیان این نکته که مهمترین تهدید منافع آمریکا در منطقه غرب آسیا جمهوری اسلامی و دکترین مقاومت است افزود: این دکترین که پایه گذار آن حضرت امام (ره) بودند و مقام معظم رهبری آن را پیگیری می‌کنند، دکترین بسیار موفق جمهوری اسلامی بوده است.

لاریجانی با رد ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر اطاعت محض گروه‌های مقاومت از ایران تصریح کرد: رابطه جمهوری اسلامی با گروه‌های مقاومت سلسله مراتبی نیست و گاها می‌بینیم گروه‌هایی چون حزب‌الله لبنان از ما هم جلوتر حرکت می‌کنند.

وی درباره ایجاد توطئه به عنوان یکی از راهبردهای بحران سازی آمریکا اظهار داشت: آمریکا هیچ حد و مرزی برای ایجاد توطئه و رسیدن به هدف ندارد. لذا خشونت بی حد و مرز همیشه در آن وجود دارد./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده