واکنش دستیار رئیسی به تذکر رهبری درباره نحوه برخورد با بی حجاب‌ها-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

واکنش دستیار رئیسی به تذکر رهبری درباره نحوه برخورد با بی حجاب‌ها

سکینه سادات پاد، دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی درباره انتقادات از نحوه برخورد با افراد بی حجاب نوشت: مواجهات نازیبا را شنیدم و دعا کردم لذت فهم کلام حکیمانه رهبری را بچشیم.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۶۸۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی فضائلی در فضای مجازی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشته بود:

«رهبر انقلاب: کشف حجاب هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی است... منتها ... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شویم؛ کار‌های بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. به تازگی برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده دریافت کرده‌اند.»

واکنش دستیار رئیسی به تذکر رهبری درباره نحوه برخورد با بی حجاب‌ها

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار