ما به فرزند فلسطین، پسر دمشق و بیروت مدیونیم-راهبرد معاصر
ورود غیرقانونی وزیر جنجالی صهیونیست به مسجد الاقصی آمریکا: درآستانه توافقی آمریکایی - سعودی هستیم هنیه: شهید رئیسی بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشت پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه

ما به فرزند فلسطین، پسر دمشق و بیروت مدیونیم

سندس الاسد، تحلیلگر لبنانی موسسه مدرن دیپلماسی طی یادداشتی اختصاصی به نمایندگی از جمعی از جوانان لبنانی حامی مقاومت، نگاه این گروه را به شهید قاسم سلیمانی و مرام وی تبیین کرده است.
سندس الاسد؛ تحلیلگر لبنانی دیپلماسی مدرن
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 11
کد خبر: ۳۳۱۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ متنی که در ادامه می نویسم، حرف دل شماری از جوانان حامی مقاومت در لبنان است.

جوانان عزیز ایرانی و ای ملت ایران، اجازه دهید از جانب برادران و خواهران خود در خط مقاومت، همدردی و تسلیت عمیق خود را در  فقدان تسکین ناپذیر سردار محبوب سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران با وفایش به شما تقدیم میکنم. همه ما از این جنایت شنیع ترامپ و رنج جانفرسا عمیقا متحیر و متاثر شدیم. امید که خداوند متعال این رنج را تسکین داده و به ما صبر و آرامش عطا کند.

 

اجازه دهید از این فرصت بهره برده و برای شهید بی بدیل سپهبد سلیمانی بنویسم و از او برای تاثیرات عمیقی که بر ما داشته تشکر و قدردانی نمایم. ما با افتخار عهد می بندیم که  ماموریت مقدس او را جاودانه سازیم و در هر موقعیتی به مظلومین خدمت کنیم. ما عهد می بندیم که شهادت پرافتخار تو نقطه آغاز انتقام، خوار شدن و نابودی جنایات ضد بشری صهیونیزم و آمریکا  در تمامی منطقه غرب آسیا خواهد بود و تمامی توطئه های خبیثانه را خنثی خواهیم کرد.

 

ما همیشه سپاسگزار و مرهون تو هستیم. تو نهایت ایثار و از خودگذشتگی را به تصویر کشیدی و مشتاقانه جان خود را برای امتی که به آنان بسیار عشق می ورزیدی و باورشان داشتی فدا کردی. تو متواضعانه و متعهدانه زندگی کردی، بدون هیچ هراسی با تروریسم مبارزه و نبردهای پرافتخار بسیاری را فرماندهی کردی و به خاطر ما به شهادت رسیدی.

 

فرماندهم! سپاس که ما را به مسیر درست رهنمون گشتی. پیش از هر چیز، برای خدمت در این راه مقدس، راه تو و راه شهدای گرامیمان، که جان های مقدس خود را در این راه فدا کردید تا ما از آزادی و شکوه و سربلندی خود لذت بریم،اعلام آمادگی می کنیم.

 

ادای احترام به افسانه باصلابتی که واشنگتن را طی چهار دهه گذشته به وحشت انداخت، به فرمانده انقلابی که الهام بخش مظلومین بود و آنان را که مدتها در معرض فرهنگ استعماری ترس، بزدلی و تسلیم بودند، بیدار کرد. ادای احترام به فرمانده بی نظیری که در کنار اقشار رنج دیده بود و همیشه آرزو داشت سرباز مدافع ناامیدان باشد. ادای احترام به این فرمانده فداکاری که با قلبی علوی، ایثار عباس گونه و پایمردی حسینی کوشید تا به مقام جاودان و متعالی شهادت رسید. ادای احترام به فرزند فلسطین ، مؤمن به آزادسازی قریب الوقوع آن و پسر بیروت و دمشق، که از شرافت و حاکمیت آنها محافظت می کرد، به فرزند بغداد، موصل و بصره، آن فرزند سرفرازی که تکفیریان را خسته و آمریکا را از رویای تقسیم عراق به ایالت های جنگ افروز و متخاصم نومید کرد. پسر صعده و صنعا و هر خانواده یمنی پابرهنه ای.

 

ما دوست داریم شما بدانید همانطور که فتوحات قهرمانانه ی شما به ما آزادی بخشید، مهم نیست ما چه میزان قربانی دهیم، یقینا زمانی که به خاطر امت تقدیم شوند، فزونی خواهند یافت. ما به شما، و همرزمان شجاع شما و همه کسانی که پیش از این به شهادت رسیده اند مدیون هستیم. اکنون وظیفه ماست که در تکریم خالصانه ی شهادت، افسانه ی بی بدیل، ارزشهای والا و دستاوردهای تاریخی خود احترام بگذاریم. شما برای همیشه در قلب و ذهن ما و نسل های آینده ما که همیشه محب و مدیون شما خواهند بود، هستید.

 

همه ما سرباز ارتش فرمانده معظم انقلاب هستیم و در کنار او محکم خواهیم ایستاد. شهادت شما در واقع ما را بیدار کرده است و مطمئناً روزهای تاریکی را برای جنایتکاران متکبر صهیونیست و آمریکایی به ارمغان خواهد آورد. ما عهد می بندیم که آنها را به ذلت نشانیم و مردمان درمانده خود را از برتری جنایتکارانه آمریکایی و صهیونیستی آزاد کنیم. شما به ما نشان داده اید که چگونه مبارزان بی باکی باشیم. شما در ما ریشه کرده اید که چگونه هژمونی تروریسم استعماری  را خنثی کنیم و به ما آموختید که از مسیر مقاومت مقدس گمراه نشویم، همانگونه که شما با قدرت و از خودگذشتگی در این مسیر می ایستید. ما با فرمانده عهد می بندیم که در همه جبهه ها اسلحه خود را در دست گیریم و به سوی پیروزی های قاطع تاریخی گام برداریم.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده