انهدام موشک های اسرائیلی توسط پدافند هوایی سوریه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

انهدام موشک های اسرائیلی توسط پدافند هوایی سوریه

ساعاتی پس از حملات هوایی «دشمن» به جنوب، مرکز و شرق سوریه، استان «حماه» واقع در غرب این کشور هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 24
کد خبر: ۴۷۵۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) حومه استان حماه  واقع در غرب سوریه را هدف حملات هوایی خود قرار داد.

 

پدافند هوایی ارتش سوریه به این حملات هوایی جدید رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و توانست تعدادی از موشک‌های شلیک شده را منهدم کند.

 

یک منبع نظامی سوریه گفته که حملات هوایی بامداد امروز تلفات جانی نداشته، اما خسارت مالی بر جای گذاشته است.

 

استان «حماه» واقع در غرب سوریه در حالی هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که دیشب هم چند نقطه دیگر از خاک سوریه هدف حملات «دشمن» قرار گرفته بود.

 

سه شنبه شب مواضع ارتش سوریه در حومه «السویداء»، «حمص» و «دیرالزور» هدف حملات هوایی «دشمن» قرار گرفت که پدافند هوایی ارتش آن را دفع کرد.

 

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که در حملات هوایی سه شنبه شب به مناطق ذکر شده، دو سرباز ارتش سوریه کشته و چهار نفر زخمی شدند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده