تاکید قالیباف بر لزوم توجه بیشتر به حوزه مسکن و معیشت مردم-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

تاکید قالیباف بر لزوم توجه بیشتر به حوزه مسکن و معیشت مردم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز حوزه مسکن دغدغه جدی مردم است، لذا وظیفه همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم این است که دغدغه اول و آخر ما در این مقطع باید توجه به اقتصاد و معیشت مردم باشد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 28
کد خبر: ۴۸۰۸۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه، 8 تیر 99) در آیین بهره‌برداری از بزرگترین مرکز داده منطقه غرب و شمالغرب کشور، گفت: امروز حوزه مسکن دغدغه جدی مردم است، لذا وظیفه همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم این است که دغدغه اول و آخر ما در این مقطع باید توجه به اقتصاد و معیشت مردم باشد.

 

وی با بیان اینکه مردم اختلاف و دعوای حیدری و نعمتی را قبول نمی‌کنند، اظهار داشت: مردم از ما توقع کار صادقانه دارند، مردم ما قانع هستند، در همین حد که این امنیت روانی باشد که ما داریم تلاش می‌کنیم و در زندگی‌شان آن را لمس کنند،؛ ممنون مدیران خواهند بود، در غیر اینصورت از ما راضی نخواهند بود.

 

رئیس مجلس ادامه داد: امروز مجموعه‌ای دارد‌ افتتاح می‌شود که می‌تواند در کمترین زمان ممکن با بیشترین تأثیرگذاری با شفافیت، عدالت و با اقتصادی‌ترین روش مسائل و نابه‌سامانی‌های اقتصادی کشور را حل و فصل کنیم.

 

قالیباف تأکید کرد: اقتصاد دیجیتالی فرصت بزرگی است که بتوانیم عقب‌‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم؛ مجلس یازدهم مسیرش این است و در این راه به همه در بخش‌های خصوصی و دولتی و شرکت‌های بزرگ و کوچک کمک می‌کنیم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده