از همه هنر خود برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه استفاده می‌کنیم-راهبرد معاصر
فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور به علت مه‌آلود بودن هوا محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403
نوبخت در صحن مجلس:

از همه هنر خود برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه استفاده می‌کنیم

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مخالفت با این پیشنهادی مبنی بر کاهش بودجه نفت عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم تحریم ظالمانه و نامعقول آمریکا را به نحو شایسته دور بزنیم، کما اینکه تاکنون این کار را کرده ایم و از همه هنر خود نیز در این رابطه استفاده می کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 17
کد خبر: ۴۹۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور، در پیشنهادی در بند «ب» تبره 1 لایحه، اظهار داشت: میزان 37 هزار میلیاردتومان از سقف فروش حاصل از نفت از بودجه باید کم شود.

در همین رابطه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مخالفت با این پیشنهاد عنوان کرد که امیدواریم بتوانیم تحریم ظالمانه و نامعقول آمریکا را به نحو شایسته دور بزنیم، کما اینکه تاکنون این کار را کرده ایم و از همه هنر خود نیز در این رابطه استفاده می کنیم.

وی افزود: سال قبل سقف 2میلیون و 400 هزار بشکه نفت در روز تصویب شد اما روزهایی 2میلیون و 800 هزار بشکه نفت را هم داشتیم. اکنون هم سقف فروش نفت را 1.5 میلیون بشکه نفت در روز برای احتیاط قرار داده ایم که ممکن است بیشتر هم به بتوانیم فروش داشته باشیم.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه  ادامه داد: اگر خودمان تحریم آمریکا را جدی تلقی کنیم و سقف فروش نفت را کاهش دهیم کار مناسبی نیست و خود تحریمی است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده