واکنش رهبر انصار الله به توافق سازش امارات و رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

واکنش رهبر انصار الله به توافق سازش امارات و رژیم صهیونیستی

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصار الله یمن گفت: هر کسی که با دشمن روابط برقرار کند در ظلم ، فساد و توطئه‌اش علیه فرزندان امت شریک است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 20
کد خبر: ۵۵۶۵۵

به گزارش راهبرد معاصر سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصار الله  آغاز سال جدید هجری قمری را به ملت یمن و امت اسلامی تبریک گفت .

وی با اشاره به نقش تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی گفت : نقش صهیونیست‌ها در منطقه «منفی و تخریبی» است و با تمام وجود نسبت به امت اسلامی کینه و نفرت دارند. رژیم صهیونیستی ،  رژیمی اشغالگر و  نامشروع است.

رهبر انصار الله با اشاره به روابط امارات با رژیم صهیونیستی نیز گفت: روابط بین امارات و اسرائیل چیز جدیدی نیست بلکه حتی این ائتلاف هم جدید نیست و در این (ائتلاف) عربستان و آل خلیفه در بحرین و سران نظامی در سودان مشارکت دارند.

وی تاکید کرد که رژیم عربستان و  امارات و بحرین اهل صلح نیستند و همه نسبت به جنایت آنها در حق فرزندان امت اسلامی وافقند و امارات  در پی فتنه انگیری در بین فرزندان این امت است .

رهبر انصار الله در بخشی دیگری از سخنانش با دولت و ملت سوریه برای مقابله با تجاوزات اسرائیل و اشغالگری آمریکا اعلام همبستگی کرد.

وی با اشاره به انفجار مهیب بیروت که به جان باختن بیش از 170 تن از مردم این کشور انجامید ابراز تاسف کرد و و با ملت لبنان ابراز همدردی کرد.

رهبر انصار الله یمن در این زمینه به توطئه‌های دشمنان لبنان علیه مقاومت اشاره کرد و افزود: از ماهیت توطئه‌ها علیه مقاومت لبنان واقفم و در کنار حزب الله و مردم لبنان برای مقابله با تمامی این توطئه‌ها می‌ایستیم.

تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده